Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

mm.. så sant.. du kan inte pyssla ihop en egen da? med kort å sånt..

• FruÖlandstok

TobbesFlicka
    men det går å framkalla kort i butiker direkt också.. om man har dom på minneskort eller skiva eller nått sånt så kan man få fram dom..

tips är jag inte så bra på annars.. vi ska inte ge varann nått så jag har inte tänkt nått alls på det..

• FruÖlandstok

Louise14
    haha, ja visst har man nästan glömt bort det mitt i.. men klart du valt rätt.. Annars hade du nog haft dom tankarna innan ;)

Haha, själv pratade jag med en arbetskamarat till min sambo igår å hon berättade att tjejerna på jobbet pratade om vilket kap min karl var *fnissa* så jag har nog också valt rätt

fick precis reda på att alla på hans avdelning kommer på "jobbsvensexan" idag.. haha undra om han anar nånting.. jag har tjatat på honom att han måste komma senast 17,30 ikväll så vi hinner åka in å hämta våra försenade ringar som skulle komma idag (kommer på onsdag först).. han sitter ut hos kund nu å har typ 1,5 restid hem så det krävs framförhållning..

• FruÖlandstok

Så väntar vi med spänning på att Rosenlarv ska vakna från sin möhippekoma å berätta vad som egentligen hände i lördags ;)

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    hihi.. låter som en trevlig möhippa.. å jaa.. man får råvägra pinsamma saker.. ;)

• FruÖlandstok

jag sliter snart mitt hår över musiken.. trodde int det skulle vara så här svårt..

fick iaf meddelande från min älsklings jobb nu.. haha verkade som om hela gänget ville komma å hämta honom så jag får finfrämmat sen så det är nog bäst jag städar lite..

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    hur ska ni göra med musiken på kvällen? jag sitter å har fått ihop låtar för 5 timmar, men nu kan jag verkligen inte komma fram till hur jag ska lägga upp det..

• FruÖlandstok

Louise14
    hehe.. ne jag räknar inte med å dansa i fem timmar.. musiken ska på vid 22-tiden så jag tror 3-4 räcker.. men jag vill inte chansa på att den ska ta slut ;) discogolvet kommer stå på hela kvällen så..

hm, jag tror det börjar greppa.. mest saker som ska köpas in nu.. å det kan vi ändå inte göra förrän vi åker upp på onsdag.. så det blir tuffa dagar där innan.. fast igår tog vi faktiskt beslutet att unna oss en hotellnatt trots allt.. så nu har vi faktiskt bokat hotell :)

• FruÖlandstok

Louise14
    hm.. jag är så dålig på sånt.. har ni hela dagen för er själv där eller ska det fixas å donas en massa innan.. det går inte fixa dit nån SPA-typ som kan göra nått gött.. eller varför inte anordna en egen personlig chokladprovning.. å sen frossa i bröllopsfilmer ahh.. jag har så fullt upp dagarna innan att jag kanske kan lämna över lite till dig annars

• FruÖlandstok

Louise14
    vi får se hur mkt det blir men vi får inte vår festlokal förrän vid femtiden på kvällen så då ska det dukas å forslas dit massa saker så vi får väl se hur lång tid det tar.. men jag räknar till åttatiden minst å sen kommer vi vara helt döda å falla i sängen så :)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)