Inlägg från: Rosenlarv |Visa alla inlägg
  • Rosenlarv

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Louise14
    Hoho, jag känner igen mig. Konstigt, jag borde vara stressad. Men det kommer nog..

• Rosenlarv

Jag har inte heller haft någonting.. Har genom ett community sett att en av mina vänner nämnt till en annan om möhippeplaner för ett tag sedan och jag har även sett att min man fått ett sms från en kompis till mig, (nej, jag har inte läst det ) så i början trodde jag att jag skulle få en möhippa. Nu har jag dock börjat tvivla. Alla mina vänner säger att de kommer till min stad först på lördagen, så antingen är de mycket bättre på att hålla masken än jag trodde, eller också har de inte tid :-/

• Rosenlarv

Iiiih, jag sitter och lyssnar på Grow old with you som vi ska gå in till nu och jag tror jag förstod att jag faktiskt ska gifta mig om 10 dagar... shit! Det är ju skitstort, vi borde vara jättenervösa allihopa

• Rosenlarv

Lite hopp har jag inför möhippan såklart, men jag vill inte hoppas för mycket förresten

• Rosenlarv

Ölandstok
    Äh, plastglas räcker väl gott och väl

• Rosenlarv

MSW
    Jag! www.vaderlek.se

Min dag kommer enligt den sidan se ut såhär:

Datum 2007-09-01
    Min temp. 9°C
    Max temp. 16°C
    Vindhastighet 4.4 m/s VSV
    Luftfuktighet 79%
    Soluppgång 6:01
    Solnedgång 20:09
    Förhållande Mestadels molnigt

Helt okej.

• Rosenlarv

Helt okej ju. och en grad varmare än mig

Jag hoppas hoppas hoppas också att det inte regnar

• Rosenlarv

Louise14
    Få inte panik, då känns allt bara helt oöverkomligt. Det kommer gå jättejättebra.

• Rosenlarv

Och går det dåligt kan du skratta åt det efteråt. Allt behöver inte vara helt perfekt ju, det viktigaste är ju att man blir gift

• Rosenlarv

Fluffbullarna
    Ååå, vad spännande! Hoppas att du får en jättefin dag!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)