Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

hm.. typiskt.. läste precis i tidningen att kaninpesten härjar i hela kalmar.. känns ju jätteroligt att ta med mina två älsklingar hem under bröllopet.. vi som hade tänkte lite semester för djuren å hoppas runt i mammas trädgård... nu kommer jag oroa mig för det också..

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    jo har jag har problem med att få ett bra flyt på det.. det är en blandning av pop-rock-dansband- eurodisco.. för å få variation.. men jag antar att folk inte dansar direkt när dansgolvet öppnar så då kör vi nog på lite udda musik som sen får gå över till mer naturell musik..

• FruÖlandstok

ja usch rosenlarv.. inte bli sjuk nu.. men jag skulle satsat på en whisky.. det skadar aldrig.. mer än att det smakar skit ;)

för oss börjar också en del dekorationer å annat falla bort för att vi inte hinner med/har ork helt enkelt..

en glädjande nyhet var i alla fall att när jag berättade för min bror att vi bokat hotellrum trots allt nu så ville han å hans sambo betala det som bröllopspresent åt oss.. så nu spara vi in dom pengarna som vi våndades för..

• FruÖlandstok

jag börjar nästan bli hypokindriker nu när folk börjar känna sig krassligt.. jag är också oroväckande lugn.. nått måste vara fel.. höll på å få spelet totalt i söndags men attacken jag fick verkade styra bort min stress.. haha kommer väl en dagen innan sen..

har bara en gnagande känsla hela tiden om att det måste vara nått jag har glömt..

• FruÖlandstok

sitter å skriver ut mitt festprogram nu.. håll en tumme för att skrivaren å jag förblir vänner hela kvällen.. vi har haft ett litet gräl, men allt är förlåtet just nu så vi får se om det blir ett stabilt förhållande mellan oss ikväll..

• FruÖlandstok

ischa, det blir lite kladdigt uppe i hörnet när jag vänder på dom.. vilket jag kommit på nu efter 16 ex.. hihi.. bättre sent än aldrig.. får helt enkelt skriva ut ena sidan idag å andra imon.. skulle också lämnat in dom på kopiering egentligen... men tiden försvann å nu sitter jag är å ska åka iväg med dom imon så..

hoppas du får lite sömn fluff.. måste själv få lite sömn men jag tänkte skriva ut ena sidan klart idag å ta resten imon..

• FruÖlandstok

NU! känner jag av det... vaknade imorse å var sååååå nervös, jag kommer fasen inte få i mig mat på flera dar innan.. jisses..

idag måste jag packa allt, städa iordning så vi slipper komma tillbaka till ett spökhus, hämta ringarna.. å ja det var nog allt men tillräckligt.. å få allt nerpackat? *bli gråhårig* kanske skulle väntat å färga håret tills dagen innan ;)

• FruÖlandstok

idag ringde dom från guldsmeden.. ringarna har kommit men dom är inte graverade.. men det kan vi ta nästa vecka.. huvudsaken är att ringarna har kommit..

dags å börja packa kanske..

• FruÖlandstok

MSW
    man tycker ju att en tidig incheckning kan dom ta.. vi hade incheck först vid 15,00 men min sambo sa att det blev för tajt så då kunde dom fixa till 14,00 lungt istället.. sen ringde min kompis till samma hotell å frågade om incheckning å då helt plötsligt kunde hon få komma 11,00 hihi.. kanske var för hennes sthlms-dialekt isf min sambos norrländska förvirrad dialekt ;)

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    hihi.. ja det roliga var att det står datum i ringarna, men inga namn.. så kan det vara..

jag gick på sminkkonsultation för å lära mig sminka hemma, sotade ögon.. å köpte med mig lite smink hem ju.. haha jag har övat nu å jag är verkligen kass.. ser ut som nån jäkla fågelskrämma.. suck.. skulle betalt för en sminkning på bodyshop istället.. men men, vad gör man.. jag har ju iofs glasögon så dom tar bort mkt av ögonsminket så jag överlever nog ändå..

vi har i alla fall fått till vår dans nu.. vi valsar i 1 min sedan bryter vi av å dansar en dans från fresh prince i bel air.. hihi å sen när den är över så har vi lagt till ett jubel med applådattack.. lagom kaxigt ;)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)