Träffas och fika?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Den är heeelt underbar! Jag har sett den på bild förut och suktat efter den! Grattis!
Fiiiin.
Jag fick massor av datum av henne. Men är det inte lättare när vi alla träffas nästa fredag o boka en dag???
Visst är det enklast att boka då vi träffas allihopa. Alla får se till att ta med sina kalendrar.
Läste precis i en tråd (fotografens bilder)att lillsessan fått sin kina klänning. Hon var inte alls nöjd utan skriver att det kommer att kosta att få den omgjord hos en sömmerska. För ett halvår sedan var jag helt övertygad om att beställa klänning från Kina. Har smyg följt den tråden lite och det verkar som allt för många är missnöjda. Måste säga att de bilder som finns på klänningar som beställts inte är särskilt snygga. Klänningarna ser ju inte alls ut som på bilderna på företagens hemsidor. Tur att man inte hann skicka efter en klänning.
Hmpf... jag som funderade på att haka på Kina trenden ev...
Har läst vad hon skrev nu. Blir nog ingen Kina klänning då....
Men jag har fått mail från skoplejset. Jättebra service. Frågade om jag va säker på stl mm Dom kanske hinner komma till ni kommer..... KANSKE!!!
Hallåååååååå!
Jag är pratsugen........
Idag är det exakt 9 månader tills jag e gift.... Pirr i magen.
Fått fler mail från skoplejset. Jag hade inte rätt stl. Vilken tur att de är sååå trevliga o hjälpsamma.
Jag har köpt papper till vigselprogram mm idag.
Berätta nåt kul....
hej hej! Visst är det jobbigt när man är prat sugen och ingen är här.
JAaa!
Nu är det bara jag här