• Astrid2009

Träffas och fika?

Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

• Svar på tråden Träffas och fika?
  • lillfraggel1

Jo då det fanns flera liknande klänningar. Om man hittar en klänning som ej är i rätt storlek så tar det 5 - 6 månader att få hem den så det gäller att vara ute i hyfsad tid. Men några månader har ni på Er. Festprogrammet är inte helt klart. Jag har en sida kvar att fylla med något kul. Har du/ni några bra tips.

Det är säkert någon av oss som hittar något som passar från tiara tjejen.

• lillfraggel1

Ta det lugnt med hjärtat äntligen min tur. Inte bra att stressa så. Ta hand om dig nu.

• Äntligen är det min tur

Jag har tyvärr inte så många tips just nu.... Hmmm.... Hade du barn storys om bröllop?

Måste ringa o kola med henne vad hon säger om tider...

Jag försöker tat lugnt, men lite svårt nu...

• lillfraggel1

Barn historier har jag samt bröllops "regler" och skrock. Skulle vilja ha in något kul. Egentligen så borde man kanske ha typ roliga historier om oss så men det är så svårt....

Kolla med några gamla kompisar om de har något kul. Mina berättar sakeer som jag hade glömt för läänge sen...

• Anna19juli-08

Äntligen min tur- ta det lugnt!!! Nu blir jag orolig för dig! Jag har inget speciellt inbokat någon onsdag eftermiddag så jag är flexibel! Det är egentligen min planeringstid på jobbet men den kan jag lägga någon kväll istället! Vilken lång beställningstid, 5-6 månader! Fraggel, jag visade min blivande ditt festprogram igår och han tyckte att det var väldigt bra! Vilket arbete du lagt ner!

Tack för omtanken. Ibland blir det lite mycket....

Jag ska försöka komma ihåg o ringa o boka tid med damen. Vill du så gör det. Så fårvi boka om ifall det inte funkar.

Nåt annant nytt??? Jag vill gääärna höra nåt kul.

• Anna19juli-08

Kanske bäst om du bokar så du har lite koll på att det kanske passar vi kan alltid boka om. Jag är som sagt ganska flexibel(och väldigt sugen på att prova klänningar haha)

Svar på tråden Träffas och fika?