Träffas och fika?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Jag kan följa med!!!!
Men jag har ingen bil i morgon. Den är inne på helrecond. Vilken tid i så fall?
Va kul vi kan ta min bil. Jag tänkte åka vid 10 för dom öppnar kl 11. Var ska jag plocka upp dig?
WIIIIIIIIIIIIII. Va kul.
Jag kan ta mig ner på stan till kl 10. Var? Säg nåt som är lätt för DIG. Halva stan är ju under ombyggnad...
Har du bokat tid? Hinner vi tillbaka till ca 14.30?
Ja då jag tror att vi hinner tillbaks tills dess. Vi åker dit och hänger på låstet när dom öppnar. Jag bor i Salabacke så hmmm. Stan är ju så sjukt jobbig just nu. Jag funderar....
Viket håll ska vi åt? Är det lättast Östhammasrvägen ut?
Enligt Eniro så går det snabbast att åka E4an
Just det . Knivsta o in på den vägen.
Jag tar mig till RUSTA parkeringen. Så blir det ingen omväg för dig.
Det kasnke går snabbare om jag plockar upp dig någonstans åt hållet där du bor.
Jag bor ju däråt men busskrället går först till stan. Ingen direktbuss.
Men är det fint väder så lider inte jag o min övervikt av att ta en promenad.
Är det dåligt väder fixar jag det ändå, så slipper du åka runt.... Men vi kan ju höras imorrn lite närmare. Efter 9 nån gång...
Jepp vi kollar vädret och pratar vidare i morgon. Är det dåligt väder så kan jag självklart hämta dig hemma eller vid ICA där vid dig. Tror att det säkert går smidigare än att köra in till stan och hålla på och trassla. Man blir som ett litet barn pirrig och lycklig av att titta på brudklänningar. Jätte skoj att du vill följa med.