Träffas och fika?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Va roligt det är att det är lite fart på den här sidan nu.
Fraggel
Hur va priserna där ute???
Det va bra. Den dyraste kostade 6000 att köpa och 4610 att hyra men den klänningen va för tung. Den jag helst vill ha kostar 5250 att köpa men då har den varit uthyrd. (kostade 7000 innan tydligen)Den andra som jag är lite sugen på kostade 2800 att hyra eller 3995 att köpa (helt ny) Tror att priserna är ganska bra. Det beror kanske på att det ligger som det gör för hon har ju inga hyror m.m. Jag provade en riktigt fin som bara kostade 2900 också som helt ny.
Hmm, måste man boka tid därute eller är det bara att åka dit?
Blir ju lite sugen o prova...
Nu ska jag åka o vaxa benen mm. AoooooooHHHH!!!!!
Vill man va fin....
Hörs sen.
Man måste ringa och boka
Vad är det företaget heter ni igen... ? Har du mailadress?
Tack!
Affären heter bröllopsgården. googla efter brollopsgarden. Jag har varit och köpt stämpel m.m och papper i dag Känns så skönt att kunna fixa lite sådant här när man är ledig från jobbet. Har världens beslutsångest om hur jag ska göra med klänningen. Det är ju den sista hon har och det går inte att beställa fler av den.Tänk om någon annan åker dit och köper den..... Samtidigt så vill jag ju njuta av det här och åka runt och kolla i lite olika affärer. Inte köpa första bästa....HJÄLP vad ska jag göra?
ringa vart någonstans?
något bra klänningsställe?
:D
oj jag såg det precis!!
hihihih