• Astrid2009

Träffas och fika?

Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

• Svar på tråden Träffas och fika?
  • jenba

okej, nu har jag skickat mejladressen till din inbox.
    :D

Äntligen är det min tur skrev 2007-10-30 09:39:54 följande:

BRAAAAAAA! Vi vill ju att alla ska kunna. Skriv din mailadress i min inbox så kan jag skicka det till dig.
  • Anna19juli-08

16 november blir jättebra! Men tyvärr så jobbar jag till 17.30..

• lillfraggel1

Jag har varit och provat lite klänningar i Vittinge på skoj i dag. Jag trodde att det skulle bli riktigt deprimerande men det gick bra. Jag har fastnat för 4 st hehe... Jag upptäckte något fantastiskt Korsettknytning i ryggen. Jag såg ju nästan smal ut och fick faktist lite midja. För förstagången var det bra att va bystig i klänning också. Om någon är intresserad av att ge mig lite smakråd så har jag bilder.

• Äntligen är det min tur

Aha, va kuuuul! Va det bra där ute? Min päron bor 5 km därifrån så jag har tänkt att åka dit sen...

Jag är GÄRNA smakråd. Fram med bilderna bara...

Anna
    Kom när du kommer då. Vi väntar med maten... Blir det bra?

• lillfraggel1

Det va jätte bra där. Jag måste nog åka tillbaka på fredag hehe.. Äntligen min tur jag mailar några av bilderna till dig.

• Anna19juli-08

Jag vill också se!!!! Jag har också tänkt åka dit!
    Äntligen min tur- var bor du? Jag har nämligen ingen bil så det är kollektivtrafik som gäller...

• lillfraggel1

Anna19 jag mailar dig med. Fick du inte mitt tidigare mail med vägbeskriviningen till äntligen är det min tur?

• Äntligen är det min tur

Anna
    Lillfraggel kanske kan skicka vidare vägbeskrivning. Skicka med ditt telenummer när du skickar tillbaka till mig. Så har vi allas nummer. I fall nåt händer. Eller om vi behöver pnikråd om nåt...

Svar på tråden Träffas och fika?