Träffas och fika?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
okej, nu har jag skickat mejladressen till din inbox.
:D
Äntligen är det min tur skrev 2007-10-30 09:39:54 följande:
16 november blir jättebra! Men tyvärr så jobbar jag till 17.30..
Jag har varit och provat lite klänningar i Vittinge på skoj i dag. Jag trodde att det skulle bli riktigt deprimerande men det gick bra. Jag har fastnat för 4 st hehe... Jag upptäckte något fantastiskt Korsettknytning i ryggen. Jag såg ju nästan smal ut och fick faktist lite midja. För förstagången var det bra att va bystig i klänning också. Om någon är intresserad av att ge mig lite smakråd så har jag bilder.
Aha, va kuuuul! Va det bra där ute? Min päron bor 5 km därifrån så jag har tänkt att åka dit sen...
Jag är GÄRNA smakråd. Fram med bilderna bara...
Anna
Kom när du kommer då. Vi väntar med maten... Blir det bra?
Det va jätte bra där. Jag måste nog åka tillbaka på fredag hehe.. Äntligen min tur jag mailar några av bilderna till dig.
Du har mail
Jag vill också se!!!! Jag har också tänkt åka dit!
Äntligen min tur- var bor du? Jag har nämligen ingen bil så det är kollektivtrafik som gäller...
Anna19 jag mailar dig med. Fick du inte mitt tidigare mail med vägbeskriviningen till äntligen är det min tur?
Du har mail
Anna
Lillfraggel kanske kan skicka vidare vägbeskrivning. Skicka med ditt telenummer när du skickar tillbaka till mig. Så har vi allas nummer. I fall nåt händer. Eller om vi behöver pnikråd om nåt...