Träffas och fika?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
Hej alla Uppsala-brudar,
Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?
SVÅÅÅRT! Hur lång returrätt har man? Kan man lägga undan ett tag kanske så du får tänka...
Hmmm, jobbigt läge.
Men känner du att den är klockren så köp den. Beroende på hur du är. Är du velig i vanliga fall? Så är det ju bättre att kika runt lite till.
man kan förstås inte hålla klänningen lite heller tills man har hunnit kolla runt lite?.... verkligen jobbigt läge...
Tyvärr så håller hon endast klänningen om jag betalar hälften på den i handpenning. Jag måste då inte köpa just den klänningen men jag måste köpa någon av henne annars förlorar jag 2500kr. Jag är inte velig i vanliga fall men nu hade jag verkligen sett fram emot att åka till Stockholm och prova klänningar och sedan kanske till Norrtälje m.m. Det är ju inte så ofta man får prova en massa prinsessklänningar.
nej det kan jag ju verkligen förstå.... men det kan inte hända att någon annan butik har samma klänning som du kan vända dig till ifall denna skulle bli såld?
Bra ide. Har du tagit alla nummer onamn på vad den heter. Då kan du ju kolla i andra affärer eller på köp o sälj...
Ähh, leta vidare du. Det är ju som du säger, hur ofta får man letaprinsessklänningar....
Jag har kollat runt och det är bara en butik i Helsingborg som har Merian trading tyvärr. Dom andra jag provade va nixa, forever yours och Ladybird och finns typ överallt. Jag tror att jag ska åka till Norrtälje i morgonbitti och testa lite där med. Om jag fortfarande efter det känner att det är klänningen i Vittinge som är bäst så köper jag den på fredag.
låter som en plan!
lycka till med letandet imorgon! :D
ÅHHHH va kul. Jag vill också kolla klänningar snart....
Har du någon att åka med?
Låter som en bra plan.
Jag tänkte höra med min systerdotter då hon är den enda som är ledig. Eller vill du kanske hänga med?
jag skulle också vilja hänga på om jag inte jobbade.... :(
men jag har ju gott om tid att leta klänning ändå. :D
ha så kul tjejer! :D