• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • fitforfight
    Ulvatorp skrev 2007-11-14 12:38:20 följande:
    fitforfight:Förresten känner igen dig så himla väl...Hur gammal är du?Var gick du på gymnasiet?Börjar likna 20 frågor det här...
    Hi,hi ! Jag e hela 28 år och heter Erika är uppväxt på Vallås och gick sen på Sture (media).

Vi ska gifta oss i Snöstorp ,men jag vill ha en präst ifrån Eldsberga(vi kanske vill ha samma) Henrik heter han jag vill ha.
    Vi gifter oss på Midsommar föresten och ska ha festen på Lions i Lilla Böslid.

Jag ska beställa ifrån Kina. Det e ju så galet billigt att det inte gör något om det blir fel. Sen så har Milly fått jättebra kritik och e jättetrevliga så jag är inte orolig.
  • Pidis

Fitforfight: Har du beställt din ännu??
    Är väldigt nyfiken på hur den är:
    Vet inte när jag ska beställa. Vi gifter ju oss inte fören nästa jul. Så hinner väl gå ner lite i vikt innan det hoppas jag.

Ulvatorp: Välkommen
    Vad roligt att vi blir fler och fler.
    Som september 2008 sa så får du gärna göra oss sällskap till bröllopsmässan i gbg i februari. Vi är redan tre. Maila mig då på ida@punkt.se

Vi hörs och förhoppningsvis ses
    Kramiz

• fitforfight
    Pidis skrev 2007-11-14 14:57:39 följande:
    Fitforfight: Har du beställt din ännu??Är väldigt nyfiken på hur den är:Vet inte när jag ska beställa. Vi gifter ju oss inte fören nästa jul. Så hinner väl gå ner lite i vikt innan det hoppas jag.Ulvatorp: VälkommenVad roligt att vi blir fler och fler.Som september 2008 sa så får du gärna göra oss sällskap till bröllopsmässan i gbg i februari. Vi är redan tre. Maila mig då på ida@punkt.seVi hörs och förhoppningsvis sesKramiz
    Jag har inte beställt ännu ,men ska göra det i början av December.
  • Ida Halmstad

fitforfight- hmmm jag gick med på Sture/media, dock e jag två år yngre men jag känner inte igen dig....men det e ju några år sen så man kan ju ha förändrats lite..förhoppningsvis iaf !*skratt*

Hoppas att allt är bra med er tjejer. Vet ni vad jag gjort idag...*skratt* nästan lite pinsamt att tala om men jag var inne i en underklädesbutik och de hade halva reapriset och hittade superfina stay-ups i vitt med superfin spets..kostade 15 kr så jag slog till !!! hehe...ute i god tid !!

Kram på er!

• september2008

Ida Halmstad skrev 2007-11-14 16:22:08 följande:

fitforfight- hmmm jag gick med på Sture/media, dock e jag två år yngre men jag känner inte igen dig....men det e ju några år sen så man kan ju ha förändrats lite..förhoppningsvis iaf !*skratt*Hoppas att allt är bra med er tjejer. Vet ni vad jag gjort idag...*skratt* nästan lite pinsamt att tala om men jag var inne i en underklädesbutik och de hade halva reapriset och hittade superfina stay-ups i vitt med superfin spets..kostade 15 kr så jag slog till !!! hehe...ute i god tid !!Kram på er!
    verkligen ute i god tid.
    men vem vet dom kanske bli använda innan bröllopet
  • fitforfight

Aha vad skoj!! om du har nån gammal skolkatalog så gick jag i M5C.
    Ida Halmstad skrev 2007-11-14 16:22:08 följande:

fitforfight- hmmm jag gick med på Sture/media, dock e jag två år yngre men jag känner inte igen dig....men det e ju några år sen så man kan ju ha förändrats lite..förhoppningsvis iaf !*skratt*Hoppas att allt är bra med er tjejer. Vet ni vad jag gjort idag...*skratt* nästan lite pinsamt att tala om men jag var inne i en underklädesbutik och de hade halva reapriset och hittade superfina stay-ups i vitt med superfin spets..kostade 15 kr så jag slog till !!! hehe...ute i god tid !!Kram på er!
  • Pidis

Var står det något om bröllopsmässan i gbg??
    Hittar inget om det
    Hittar bara om den som går av stapeln i sthlm

• fitforfight

Kallas du för Lotten??

Ulvatorp skrev 2007-11-14 12:38:20 följande:
    fitforfight:Förresten känner igen dig så himla väl...Hur gammal är du?Var gick du på gymnasiet?Börjar likna 20 frågor det här...
Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?