• Pidis

Falkenberg/Halmstad -08?

Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??

Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.

• Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?
  • fitforfight

Jag vill så gärna skicka ut inbjudningarna så att dom kommer på allahjärtandag och vi gifter oss på midsommar så det blir ju drygt 4 månader innan . är det för kort tid?

• Pidis

Nej det är ju upp till dig.
    Men om jag var du skulle jag vilja ha svar åtminstonde 1 månad innan så man hinner med bordsplasering, mat beställning mm
    Vad gulligt att skicka ut det då.

Hittade en klänning jag skulle vilja ha
    www.millybridal.com/store/comersus_viewItem1.asp&idCategory=50
    Vad tycker ni?

• september2008
    Pidis skrev 2007-10-18 14:50:16 följande:
    Nej det är ju upp till dig.Men om jag var du skulle jag vilja ha svar åtminstonde 1 månad innan så man hinner med bordsplasering, mat beställning mmVad gulligt att skicka ut det då.Hittade en klänning jag skulle vilja hawww.millybridal.com/store/comersus_viewItem1....Vad tycker ni?
    den var jättefin
  • Ida Halmstad

hej på er allihopa!

Fick idag på posten allt material till inbjudningarna...gud va sugen man blir på att börja pyssla nu !!!! Blev dock lite sur, hade beställt GULD sidenband, beställde typ 60 meter...och färgen va typ senapsgul..hmmm inte roligt alls!!! Färgtemat är vitt, guld och vinrött, de gå ju inte alls att använda så jag får köpa nya!! Visst kunde man skicka tillbaks dem men de kommer säkert till användning, de va inte så dyra !!! Så nu e jag på jakt efter guld sidenband. Dock vet jag inte om man vågar beställa det är nätet då färgen kan variera ganska stort...!!

Kram på er

• Pidis

Hej Ida Halmstad
    Det finns jätte fint på bokhandeln i Falkenberg

Lycka till med tillverkningen
    Lägg bilder på din sida sen

• Ida Halmstad

Pidis- åhå va bra, jag jobbar i fbg så jag kan ju gå in där och titta på banden! tusen tack...

• Pidis

Hej allihopa.
    hur mås det idag??

Någon som käänner för att ta en fika på söndag??

Maila mig gärna då

ida@punkt.se

• fitforfight

Jag kan tyvärr inte på söndag.... har planerat att va sjukt bakis och så e mina vänner ifrån stockholm å malmö fortfarande kvar då.

Ska ha sleepover hela helgen

• fitforfight

Vet inte om vi pratat om detta innan ,men är det någon som ska byta klänning på kvällen?

Jag funderar på att göra det när festen drar igång,vi ska förhoppningsvis vara ute ganska mycket för det finns en jättestor trädgård till festlokalen. Man vil ju inte ha gräsfläckar över hela klänningen.

Svar på tråden Falkenberg/Halmstad -08?