Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Jag ska nog ha denna
www.hellkes.se/index.php&cat=30&prod=411
eller...
www.hellkes.se/index.php&cat=12&prod=137
Jag letar efter dem smalaste och tunnaste ringen jag kan hitta, hatar att ha ring så den ska va så smal att den knappt känns.
Ska endast ha vigselringen på mig. Skulle få spel av att ha två ringar.
september2008- ja jag tror jag ska ha tre ringar. Nr 2, alliansringen i guld kostar 4000 på jemp guld och den andra nr 1 i vitguld kostar 12000 på diamant.nu (17.000 i affären), mycket pengar men den ringen har jag typ gått och tittat på innan min blivande ens friade till mig så jag har väldigt svårt att slita mig ifrån den. Men det är möjligt att det blir nått annat iaf, beror på kostnader på allt annat. Men när jag provade nr 1 tillsammans med min förlovningsring kändes det som att det var något som fattades och när jag la till nr2 blev det jätte fint. Den är ganska smal så det känns inte obekvämt. Har du tittat nått på ringar, provat??
fitforfight - din nr 2 är precis den som jag funderar på. jag har en länk till en dansk smyckesbutik med massa smala ringar. jag letar upp den och lägger den här om en stund
ida halmstad- jag blev oxå lite sugen på tre ringar men det blir budgeten som bestämmer. mycket fina ringar du valt i alla fall. Jag har kollat lite på ringar. Är nästan hundra på vilken ring som jag vill ha. Men efter som jag ÄLSKAR smycken så har jag lite svårt att bestämma mig. Det är ju ett tag kvar till bröllopet så man kan ju ändra sig
här kommer den
smykkebutikken.com/
Jag har kollat där några gånger ,men dom har bara 14 karats guld i sina ringar vilket har fått mig lite tveksam.
Vi har oxå rosa som tema och har oxå funderat på rosa stenar i ringen ,men frågan e om jag fortfarande tycker det e snyggt om 20 år.
Min ring kommer att se ut så här
www.classicringar.com/content
Någon mer som ska på bröllopsmässan i helgen?