Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
detsamma
Hallå flickor!
känner mig saknad *skratt*...har haft fullt upp!! Fika låter trevligt, vilken dag har ni bestämt? kram kram
Vi har bestämmt lördag kl 11 på eurostop
du är snabb pidis
vi ska träffas vid dörrarna vid skoaffären på vänstersidan och alla ska hålla i en röd ros *fniss* det sista var bara på skämt
//en som har tråkigt på jobbet och alldeles för mycket tid att hänga framför datorn
Vad kul att du också kan komma ändå Pidis!!
Ska bli kul att få träffa er alla!
Stora kramen till er alla!
Ida Halmstad:
Hoppas verkligen att du kan komma du också
Ulvatorp:
Ja det var bra att jag kunde omboka lite.
Vi får våra nya sängar idag och har sålt dem gamla och det var dem som skulle hämtas på lördag men fick omstyrt det till söndag. Så jag kan träffa er.
Ses snart
så hur många blir vi nu? 4 eller 5 blivande Mrs
Vad kul det ska bli
Ses imorgon.
Lördag kan inte jag...ska på 40-års fest, börjar redan 12.00...fasen jag som ville träffa er alla,. men vi måste träffas nån annan gång också! Hoppas att ni får roligt. Idag har jag varit i Ullared...herregud rena rama självmordet...människor till tusen!! kram på er!
jag har oxå varit i ullared idag
Ida Halmstad skrev 2007-11-23 21:49:15 följande:
ida halmstad - tråkigt att du inte kan. men du verka få kul ändå
vi var på gekås i lördags. det kan jag kalla självmord... men vad gör man inte för lite billig shopping. hade det inte varit för min shoppinggalne kille *läs gekås shoppoholik* så hade vi åkt en annan dag.
hehe...ja vad gör man inte för billiga saker...faktiskt min killes ide också..så det e bara att bita ihop! hoppas att ni får en mysig fika! kram kram
hade dock tagit fel på tiden...men det hade blivit lite snålt med tid iaf, ska iväg nu vid ett. Men vi måste ta en fika snart igen, vill träffa er alla!
Tack tjejer för en trevlig fika.
Ida halmstad du var saknad men vi få ta igen det nästa gång
Jag tackar också för en mysig fika.
Får hålla med...det var nog min längsta fika också, men trevligt var det!
Men just nu snurrar huvudet värre än innan hi hi
kRaM pÅ eR!
detsamma. har nog inte fikat så här länge sedan jag var föräldraledig
ulvatorp - du få tänka om ett år så behöver du inte planera mera bröllop hahahaha