Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
hej hej. här går all i full fart i planeringen. sitter och försöker få ihop ett festprogram eller i allafall ett test av det. det är ju inte så lätt som man tror. vi har inte berättat för så många att vi skall gifta oss utan det får bli en överraskning när inbjudningskorten kommer om man nu kan hålla sig så länge. nu är det typ en månad kvar tills min klänning kommer. ser jätte mycket i fram emot det, man kommer vilja prova den hela tiden. känns på ett sätt tråkigt att behöva planera allt så långt innan men det är ju ett måste i en sån här liten stad om man vill att allt skall klaffa på samma dag. men visst försvinner den där bröllopsmys känslan lite..
Hur går det för allihopa...?? själv håller jag på att dammsuga nätet efter ett hårspänne /hårsmycke......har målat upp en bild i huvudet men kan int ehitta nått som passar *skratt*!! typiskt mig
ida halmstad
glöm inte att man kan göra snygga hårsmycken själv.
hur ser ditt dröm hårsmycke ut??? kanske man ser något liknande när man är ute och surfar
Hello!!
Tittar in och beslutar mig för att ansluta mig till "gänget"
Vi Gifter oss i Snöstorps kyrka på Midsommar.
Välkommen fitforfight
Kul med en annan som ska gifta sig där.
Vi får reda på snart om vi får gifta oss där men ska som sagt inte gifta oss fören nästa jul.
Mitt "dröm" hårsmycke..hmmmm !! jag har ju målat upp en bild i huvudet att det skall vara i silver och ha lite "antik" känsla över det...så håll utkik och tipsa mig så ifall. Hittade i butiken där jag provade klänningen men 600 kr tycker jag va lite väl dyrt...!!?? eller?
Hur går det med planeringen för alla...nyfiken! själv undrar jag lite över det här med ringar...ska ni köpa färdiga eller ska ni låta någon göra dem? det är ju ganska mycket snack här inne om ringar som är maskin gjorde och de som är gjorda för hand ...några funderingar kring detta ???
Kram på er!
ida halmstad -
jag ska håll koll. hör av mig om jag ser något snyggt
jag har inte kommit långt. tänker gå ner i vikt innan mitt bröllop så någon kläning vill jag inte köpa ännu. Har en aning om hur jag vill att våra trycksaker ska se ut.
jag vet hur min ring ska se ut men har börjat bli lite osäker. det finns sååååå många snygga modeller. hade jag haft pengar hade det blivit en med en fet diamant men nu blir det nog små stenar i stället
Jag bryr mig inte om min ring är maskin eller handgjord. bara jag gillar den så kvittar det mig
Halloj på er! Är det bara lilla jag som är här inne .... har suttit framför datorn nu i några timmar, fastnade på ebay...herregud vad mycket bröllopssaker dem har där.....den ena roligare än den andra!!!! Hoppas att allt är bra med er...kram
...har nån här beställt från ebay ???