Falkenberg/Halmstad -08?
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Någon mer än vi som ska gifta sig i halmstad eller Falkenberg nästa år??
Vore kul att få kontakt så man kan diskutera ideer Kanske ta en fika eller något sånt.
Zezan: Jo, vi (eller mest jag...) har kommit en bra bit på väg. Vi har bestämt vad, när och hur. Gästlistan är klar. Prel. budget klar. Jag har en bild över hur jag vill ha klänning m.m. Känner nästan att vi kommit lite för långt i planeringen, för jag tycker nog förberedelserna är minst lika roligt som själva dagen D... Vi ska ha ett enklare, men ändå stort bröllop. Ni då, kommit långt?
Typ samma
Gäster lite budget.
På g med lokalerna ju.
Ska bara kolla så att frissan ställer upp den dagen vi vill.
Annan dag jul nämligen
Vi kom fram till att vi ska göra tårtorna själva.
Och vi har ett jätte bra ställe för blommorna dem brukar alltid hjälpa till så tror inte att det kommer att vara några problem.
Sov gott så hörs vi
Malinqa- Vi har bokat kyrka och festlokal, jag har hittat min drömklänning, Romantica, men har ej beställt ännu, vill som sagt gå ner några kilon först. Fotograf håller jag på och kollar på.
Det är typ samma här, JAG planerar det mesta, rådfrågar bara m2b, det är ju inte så att han själv komer med någon idé bara sådär.
Lite trist men okej, kommer kanske lite närmre sen.
Har ni bestämt något tema? Vårt blir "Där hav möter skog"
nej, inte bestämt något tema ännu..kan inte komma på något bra. Några förslag? =)
hej hej alla planerare.
vi gifter oss den 14 juni nästa år. har precis flyttat till hus så det känns som om bröllopsplanerna stått still ett tag nu men nu är det på g igen.. min blivande är faktiskt nästan mer på med planeringen än jag. vi har beställt min känning och bokat hans kläder på hanna morris.
hur många blir ni andra på ert bröllop, gäster? vi blir ca 50 pers, ganska lagom. är gärna med och byter ideer mm.
Vi hade planerat med max 80 men är uppe i 114 st nu.
Mamma ville det och eftersom dem står för mat och lokal så bråkar jag inte om det
Tema färgerna är beige, guld, brunt & grönt
Vart bor du då Helle??
vi bor i halmstad, ut mot söndrum. men vi gifter oss i harplinge kyrka och skall ha festen på kvibille gästis.
pidis: var bor du och vart gifter ni er?
har köpt en jätte fin klänning på hanna morris i stan
www.parisette.com/html/4155.html
har ni några bilder på era klänningar?
Just nu är vi uppe i 89 personer på vår gästlista. Måste solla bort lite men det e skitsvårt, har en kusin jag inte vill bjuda men bjuder hennes 2 systrar o då känns det ju dumt. Har bestämt oss för att inte har några barn iallafall, inte ens de som är 13-15 år och är släkt. Gör vi det blir vi över 100 personer, går inte.