Inlägg från: valkyriana |Visa alla inlägg
  • valkyriana

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Hej!
    Jag vill också med! Har börjat lite lätt med socker nedtrappning och träning (upptrappning). Jag var på spinning i går för första gången i mitt liv och det var det värsta! kunde knappt gå sedan på hela dagen. mina ben vek sig då jag skulle gå ner för trappan!

jag är 165
    väger 66 tror jag- vågen här hemma är kass
    94 över bröstet
    83 midja
    102 över höfterna

jag vill gå ner ca 8 kg

• valkyriana

Samos 07

När jag hade kört en låt tänkte jag- ALDRIG mer. Menjag orkade ju faktiskt och det måste ju vara en superbra stäningsform, lår och rumpa är ju såpass stora muskergrupper att man måste bränna massvis med fett

Annars älskar jag box träning- jag tränade kickboxing på ganska hög nivå då jag var yngre och inte hade barn, men det är svårt att hitta tid för det. Min m2b jobbar kväll/ natt varannan vecka och då måste jag vara hemma med barnen på kvällarna. Och det går liksom inte att ha två bestämda tider varje vecka då jag måste träna, det får liksom bli då det finns tid. Me myself and I är inte prio 1 längre

Måste säga att jag är nöjd med min vecka
    Jag har tränat 3 gånger!!!!!
    Body combat i måndags
    spinning torsdags
    och ett lungt body pump i går!

Jag är grym! Eye of the tiger!

• valkyriana

GRATTIS ALLA!

samos 07
    Det kommer igång snart igen, det är så ibland..
    Jag bor i stenungsund. det är bara 5 mil, men kanske lite långt för att åka och träna..Synd, det skulle vara kul att träna med någon.

Jag har fortfarande träningsvärk i benen sedan spinningen i torsdags- den var stygg... hu... Vi får se hur det blir på torsdag- om jag ger mig på den igen.
    Annars har jag planerat box till på onsdag och en lååång långpromenad till i morgon, sedan får vi se.

har inte vägt mig- det känns lite konstigt då vågen e kass- måste köpa en ny.
    men måtten comes here
    byst 94 +-0
    midja 80 -3 (!?)
    höft 102 +-0

• valkyriana

gme76
    Jo det är inte lätt att få tid till sig själv. Men som sagt- vi har ju ett tag på oss...
    jag har faktiskt redan köpt klänning Men den har korsettliv så det är bara att SNÖÖÖÖRA.

• valkyriana

Lillfoppa
    Ja 1.3 kg är ju massvis! Det är ju ett mjölkpaket och ett litet smörpaket!!!!
    BRA JOBBAT!

• valkyriana

Hallå!
    Jag har börjat med nutrilett kur! Började igår och känner mig redan smalare! Kan ju vara det att man man inte har något i magen...

Anja du har rätt att pulvret är lite småäckligt i konsistensen, men jag tycker det är helt ok.

Det här går över förväntan, känns inte alls så jobbigt som jag hade förväntat mig.

• valkyriana

lillfoppa
    Ja du har ju tappat flera cm! Du får ju inte stirra dig blind på vågen då du får sådana fina resultat!

• valkyriana

mariaochmichael
    Hej! och välkommen! Det låter som en bra stratgi!
    Vi ska gifta oss samma dag.

• valkyriana

och så står en liggande åtta för evighet...
    + att min m2b fyller år den 8/8- det kunde inte bli mer självklart!
    kul med fler 080808or! kram

• valkyriana

Här är det barnkalas i helgen och liseberg på söndag... Kan bli svårt att hålla sig...
    jag kör ju nutrilett och det går över förväntan! Dag 4 är slut snart. Är inne i ketos och tål knappt min egen andedräkt.(Att vara i ketos låter förövrigt som om jag är på en trevlig semesterort i grekland ha ha, not quite so nice... Vi pratade om Kreta- men sedan valde vi Ketos trots allt!)
    Något trött därav det svamliga inlägget.
    Är lite nere pga att företagsledningen håller på och hotar oss anställda mm- känner för att ta emn cigg och ett stort glas vin...
    men det går icke!

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??