Inlägg från: valkyriana |Visa alla inlägg
  • valkyriana

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

GME76 080802
    Nej inga varsel, men de hotar extraarbetare att de inte kommer få några jobb om de inte jobbar över och de hotar att riva alla våra avtal.
    Stämningen har varit dålig länge, men eskalerade då vår VD skickade ett kamoflerat hotbrev om effektiviseringar mm mm som sommarhälsningar innan semestern. Låång historia.
    Jag jobbar inte nu- är mammaledig- men min m2b jobbar ju på samma ställe och dessutom är min arbetsplats mer som en livsstil än ett jobb.
    Bla bla mycket OT...
    Annars går det fin fint med min nutrilettkur!
    -2,5kg
    -5cm på midjan
    sedan måndags!

*LOL* ja lillfoppa det där tipset om spriten får du testa- och berätta för oss hur det gick!

• valkyriana

Det är stenhård kur. BAARA pulver i två veckor och sedan 2 veckors upptrappning- och sedan naturligtvis fortsätta leva sunt.
    Mycket lättare än jag kunde ana!
    Jag försökte lägga ner sockret för några veckor sedan- men jag klättrade på väggarna och höll på att bli galen.
    Det här är mycket lättare! Inte sagt att det är lätt...

• valkyriana

Kram!
    Det kommer att gå. Man kommer kanske inte kommer vara så där purfärsk som man var en gång, men det kommer bli bättre!
    Du kommer att fixa det!
    Jag vet precis vad du menar med att man är smal inuti. I huvudet väger jag fortfarande 53 kg som jag gjorde då jag tränade som mest. Men sätt på mig en kort topp och jag kan ju se i spegeln att så inte är fallet...
    Klart att du vill gifta dig, och du kommer att gå ner de där kilorna.
    Du kommer att kämpa och du kommer att fixa det! Nästa sommar kommer du känna igen dig själv igen.
    I morgon då du vaknar så börjar du på nytt!
    Du klarar det. Du kommer att bita ihop och fixa det. För du kan. DU kan få de där rutorna igen. Du har gjort det förut och nu ska du ta mig f*n visa att du kan göra det igen!
    Du är bäst!
    kramar från Anna

• valkyriana

kilojoule KJ och kalorier kcal är bara två olika sätt att mäta energi.
    I vardagen använder vi ju oftast kalorier som mått.

• valkyriana

Tack
    Vad skönt det var att få höra det. Det är ju riktigt jobbigt, men då jag ser mig i speglen är det värt det.
    Trosorna skär liksom inte in i fettet längre, och det är ju positivt! och jeansen sitter bättre- blusen ser inte ut som om den ska skjuta iväg alla knapparna!
    Men jag VILL HA en 200 grams ostburgare från Korvan! Vill vill vill!

• valkyriana

Hej glömde skriva igår
    Har ju käkat naturdiet och började blanda in vanlig mat i fredags.

startvikt 69 f.v 65 igår 63
    midja start 85 f.v 78 igår 75,5

Alla andra mått tycker jag är svåra att få till. de blir olika varje gång jag mäter. Men jag hade på mig ett par byxor i går som jag inte har haft på 1 1/2 år!!!!

Igår åt jag faktiskt tacos och trode att det skulle ge utslag på vågen idag, men den stod på 62,5 i morse!

Alla är så duktiga!

• valkyriana

Oj jag skrev naturdiet- jag menar nuttrilett- men det är ju samma sk*t

LÅngpromenad med vovven betalar allt några snedsteg!

• valkyriana

Grattis till stundande bröllopet! Kul att du vill vara med!

• valkyriana
    Godisråttan skrev 2007-10-10 10:43:33 följande:
    Har hittat lighthalloumiost på ica
    Vad är det??????
Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??