Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Då va de dags då!
Kändes som om de skulle va mer men:
Vikt: 68.3kg(-0,5)
Byst:98cm(of)
Midja:80cm(-1)
Höft:100cm(of)
Det går i alla fall sakta men säkert åt rätt håll:)
Då va de dags då!
Kändes som om de skulle va mer men:
Vikt: 68.3kg(-0,5)
Byst:98cm(of)
Midja:80cm(-1)
Höft:100cm(of)
Det går i alla fall sakta men säkert åt rätt håll:)
Samos:
Jag har inte satt upp några delmål, men varje vecka vid vägning skriver jag upp vikt och mått i min fick-kalender. Tycker de är inspirerande att gå tillbaka och jämföra. Dessutom skulle jag nog ha svårt att komma ihåg alla siffror ifrån alla veckor i huvudet:)
God morgon!
Dreams: Jag känner verkligen med dig. Man kan bli tokig på att ha göra med sjukhuset/läkare. Att sedan läkare inte håller med varandra och säger till en att " så skulle jag aldrig gjort" gör ju inte att man känner sig lugnare precis.
Hoppas det är bättre nu med er lilla flicka nu i alla fall, hoppas det.
Nu till dagens siffror:
Vikt:67,7kg(-0,6)
Byst:95cm(-4cm??)kan de stämma, finns andra ställen jag tycker de kan minska på
Midja.80cm(+-0)
Stuss:100cm(+-0)
Ok, de va veckans resultat, nu ska jag ta en långpromenad med barnvagnen. Ha de gott.
indiebrud: De är samma för mig, mage/midja verkar vara det sista stället det far på, känns lie drygt. Jag undrar också vad det beror på.
Hej hopp alla brudar. I dag är jag glad för resultatet är bättre än jag väntat mig. Har ätit och druckit gott i helgen och det blev endast några promenader förra veckan.
Vikt:66,5kg(-1.2kg)
Byst:95cm(+-0)
Midja:78cm(-2cm)
Stuss:99cm(-1cm)
Hoppas det gått bra för er andra också, kram.
God morgon!
Den här veckan ser resultatet nästan exakt ut som förra veckan.
Vikt 66,3kg(-0.2kg)
måtten är oförändrade.
Ja ja, de är ju inte + i alla fall...:)
Anja:
Jättefina kort.
Jag har tänkt göra själv också men har inte riktigt kommit på hur jag vill ha dom. Vi ska ha western-tema på vårt bröllop så jag skulle vilja få tag på en stämpel med något relaterat både till bröllopet och temat. Har sökt mycket på nätet men inte hittat något ännu.
Anja: Vi kommer inte ha någon speciell westernklädsel förutom att gubben vill ha boots. Jag har inte hittat någon klänning än, men jag tror nog inte det kommer bli en "vanlig" klänning. Jag har min egen stil och smak och den vill jag ska komma fram även på bröllopet. Så jag tror inte det blir den allra vanligaste klänningen:)
Festen kommer vi ha uppe på en loge som redan har mycket westernstil, sedan kommer vi försöka få tag på passande dekorationer. Mycket country musik förståss, har en jätteduktig lokal sångerska på gång. Ev så ska de bli lite linedance också. Oj oj oj, de är mycket att planera, eller hur?
Inte chili men vi tänkte nog ta en tacobuffe. Det är ett billigt alternativ, passar lite i temat och sedan tror jag dom flesta tycker om det.
Cowboy hatten får gubben ta på sig efter vigselcermonin, jag vill inte att han har den i kyrkan.
Men som sagt, det är lång tid kvar och mycket kan hända under planeringen.
Är det inte någon annan som tänker ha något tema?
Skrev ett helt j-la inlägg och sen gick det inte posta det, grrr
Samos07:Hoppas det går bra för din pappa, skickar en tanke.
Anja:Jag tycker du är störtskön, alltid roligt att läsa dina inlägg. Härligt att du hittat tillbaka till rätta motivationen.
Angående DOLLY så kan jag inte låta bli att undra om hon är "verklig". Får känslan att det kanske är någon som sitter och gör sig rolig över oss som kämpar och vill testa våra rektioner. Det behöver inte vara så, men jag undrar...
Dagens resultat då:
Vikt:65,9kg(-0,4kg)
Måtten jag brukar ta är oförändrade, men jag tror det har åkt lite på låren, det känns så på byxorna. Roligt är det i alla fall, kan inte minnas när jag vägde så "lite"
Kram på er alla kämpar.
Ursäkta, det ska ju stå reaktioner i inlägget om Dolly.
När jag skrev in mig här den 6:e september vägde jag 71kg. Då var jag överviktig till mina 164cm. Idag 5,1kg senare kanske man hellre kan säga att jag är mullig. Jag har ingen aning vad min målvikt(drömvikt) är, jag har inte vägt mindre än 66kg på 15år, då vägde jag 63kg efter att jag gjort en bröstreduktion. I övre tonåren hade jag väldiga komplex då jag vägde över 70kg. Så jag hoppas att jag en dag bara känner att "nu är jag nöjd med min vikt". Jag tycker det ska finnas "lite att ta i" i alla fall, så ricktigt supersmal vill jag inte bli.
Nu har jag skrivit lite om min historia och lite tankar om framtiden, blir ni kvar här får ni nog reda på hur det går:)
Vad som avgör hur mycket man går upp i vikt under graviditeter kan vara väldigt olika, även hur mycket man går upp.
Min första grav. gick jag upp 18kg och den andra gick jag upp 6kg. Kan inte påstå att jag åt något mer första grav. men vid den andra så hade man ju en 1 1/2åring att jaga runt med också:) Sen är de ju olika hur mycket vätska man får i kroppen,jag hade mycket den första grav. och lite den andra.
Som sagt väldigt olika:)
God kväll!
Verkar som jag är först med att lämna veckans resultat.
Det är inte stor skillnad mot förra veckan.
Vikt:65,7kg(-0,2kg)
B:95cm(+-0)
M:77cm(-1cm)
S:98cm(-1cm)
Lycka till alla ni andra med vägningen.
Samos07
Jättefin klänning! Jag kan mycket väl tänka mig något liknande. Och va roligt att få prova sin klänning också, just nu känns det som om jag aldrig kommer hitta någon klänning, snyft.
Hallåj!
Min morgonvikt låg idag på 64,7kg=-1kg
Jag antar att det kilot åkte i går då jag jobbade. Serverade mat till hungriga kuskar mfl på travet och de va så mycket göra att det knappt fanns någon tid att äta själv.
Måtten tror jag va nästan samma som förra v, det var 1cm skillnad i midjan(77cm)
Ha en bra dag allihopa:)
Tack!
Jag vet inte riktigt vad min målvikt är. Men jag ska inte under 60kg i alla fall. 60-62kg kanske.
Ja...Jag måste även försöka träna bort graviditetshänget jag har på magen, insett att det inte tänker fösvinna så lätt:)