Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??
Samos07
Stackars hoppas han blir frisk och kry snart!Jag förstår vad du menar med tankeställare...Det viktiga är hälsan
Samos07
Stackars hoppas han blir frisk och kry snart!Jag förstår vad du menar med tankeställare...Det viktiga är hälsan
Nejhanna
Grattis
Hej tjejjer!
Hur går det för er?För mig går det uselt..MÅSTE komma igång med träning men framförallt sluta mula godis på kvällarna...Brrrr...
Anja
Tack för peppingen!
Jag vill komma under 70 kg men verkar ju inte gå då jag försökt i veckor men veeet med mig jag inte FÖRSÖKT på allvar...Idag har jag inte ätit en enda godis fast jag har en hel drös med Dumle liggandes i förrådet bredvid mitt förråd Som tur är gillar jag inte dumle sååå mycket.Måste bli av med sockerboeroendet och har ju börjat med Cuur och de funkar tycker jag.Kanske inte det med att de minskar fettupptaget men de minskar sötsuget och det är ju toppen!
Jag tror att vi tjejjer som kört fast måste sätta mindre delmål och ha invägning mm så man verkligen anstränger sig eller vad tror ni?
Naturmedel på hälsokost Om du ammar kan du inte äta det tror jag. Det är 5 kapslar man tar i sambnand med måltid. 1 till frulle, 2 till lunch och 2 till middagen.
Har inte förpackningen med mig på jobbet men googla CUUR så får du nog svar. Jag tycker att det funkar!Ingen mirakelkur men lite hjälp på vägen.
Jag betalade 399:- för 1 månad så är ju inte superbilligt.
Anja
Jag har också läst det där och cuur har inte dragits tillbaka utan det finns vissa som vill det,vad jag förstod..Tror att de tab du har är ungefär likadant som cuur tror de kom innan.Bra att du är försiktig Jag är inte den försikta typen Skulkle trycka i mig NÄSTAN vad som helst för att gå ner i vikt
Anja
Det är bra du är försiktig!Jag har allafall inte märkt några biverkningar med cuur. Något annat mot sötsug som är bra är kromtabletter. Jag brukar köpa brustabletter finns på stora mataffärer och heter viktkontroll o ä jättegoda. De ökar förbränningen och minskar sötsuget.
Marsaphir Marlean skrev 2007-11-07 10:48:20 följande: