Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Busiga
    Klart den kommer sitta perfekt!Inte vara negativ!Du klarar det!

Anja
    Grattis vad kul!Låter som det kommer bli en riktig lyxsemester. Det är du värd!

Samos07
    Vad skönt du verkligen kommit igång med träningen!Jag måste också..Får bara inte tiden att räcka till men går med hundarna varje dag allafall men vill komma igång med styrketräning och löpträning också.Folk får säga vad de vill men snyggaste kroppen får man av hård styrketräning enligt min uppfattning

• Godisråttan

Anja
    Var har du köpt vågen?Vad kostar den?Vill också ha

• Godisråttan

Ellos finns den katalogen kvar

• Godisråttan

anja
    ja kanske också borde införskaffa en sådan våg.Du tycker den verkar funka allafall?man kan ju alltid önska i julklapp

• Godisråttan

oki men då ska jag önska mig den

• Godisråttan

Åhhh vad duktiga ni alla är!1För mig går det inge bra Körde mitt första träningspass på 6 mån, hårt ryggpass. Nu är jag invalid och kan knappt röra mig... Typiskt mig!Allt kändes toppen efteråt och jag hade fått en massa inspiration av min träningspartner..Suck!Nu får jag ta det lugnt i minst 3 dagar, tror det är någon nerv som har kommit i kläm för på höger sida gör det jätteont och smärtan går ändå ut till handen..ARGHHH!Men jaja är väl bara att kämpa på med maten.

• Godisråttan

Grattis 73an!Super!Vad har du för målvikt?

• Godisråttan

73an
    Åhhh lyllos dig då är du snart där!

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Mitt problem är de jäkla helgerna..Det är då jag käkar huuur mycket godis som helst!Suck!Vad gör man åt detta stoooora problem?

• Godisråttan

jo känner lite som du anja..Om min m2b skulle säga nåt skulle jag bli förbannad Töntigt hihi Får nog trycka i mig krom som tar bort sötsug under helgerna

• Godisråttan

Tränade ben och rumpa igår och sprang 10 min på löpbandet och avslutade med att sola(man ser smalare och fräschare ut om man har lite färg har jag fått för mig)

• Godisråttan

såååå hungrig nu....Vad äter ni för mellanmål vid 10?Jag äter 3st wasahusman med kalkon på morgonen och sedan en frukt(el chokladbit) vid 10 och så lunch vid 12.

• Godisråttan

Jag är klyven gällande gi...Testade förut och det gick inge bra. Åt kanske lite fööör mycket halloumiost Känns konstigt att äta avokado och nötter som är så fett men samtidigt bra fett.Som sagt jag är klyven i den frågan!

• Godisråttan

Anja
    Jag hoppas den fungerar för dig. Tror det är lite individuellt. Det som funkar dock är att inta färre kalorier än man förbränner. Enkelt!

Jag har allafall köpt en massa brustabletter som jag tar när jag blir godis sugen, c vitamin, multivitamin, förbränning och viktkontroll. Får ju i mig vatten allafall

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??