Inlägg från: Anja 19 juli 2008 |Visa alla inlägg
  • Anja 19 juli 2008

Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??

Samos

måste säga till dig att jag beundrar dig nåt enormt... Du har lyckats med exakt det som jag aldrig lyckas med! ATt fortsätta kämpa trots motgångar!!!

Du har stått still iett år och du kämpar på!!! Det är banne mig styrka tjejen! Jag bryter ihop alldeles för lätt och låter mig falla för frestelsen för minsta lilla motgång. Ska banne mig göra dig t min förebild

Hur gör du för att hålla modet uppe? Jag skulle behöva lite undervisning i att tänka rätt!

• Anja 19 juli 2008

Samos07

haha ja du har verkligen en poäng där!!! Det är skitmkt om man går upp och ingenting om man går ner

Vi får hjälpa varann att tänka positivt... idag var jag duktig. Var på ikea m en kompis... hon valde kött m pommes och bearnaissås i restaurangen, jag åt kikärtsochpilaffris och kycklingfile, drack ramlösa och tog sackett i kaffet. NÄr vi skulle ut så stannade kompisen till och köpte en stor påse toblerone (jag ÄLSKAR toblerone) men jag bet ihop. Köpte INGET!!!

Var skitsugen på nåt när jag var i affären, köpte mig ltie nötter i en påse, inget mer, bara en näve typ...

jag SKA lyckas... !!! Så är det bara...

Vill bara tillägga att min väninna är 1.65 lång, väger under 50 kg och kan äta precis VAD som helst. Grrrrrrrrr... och nä, hon är inte bening, hon är superkvinnlig och skitsnygg i formerna, men har en superplatt mage och en midja som man nästan kan hålla om med händerna. Dock kurvig och kvinnlig m bröst och höfter. Grrrrrrrrrrrrrr ännu mer

• Anja 19 juli 2008

Glömde ju säga GRATTIS till de tre kilona. Det ÄR mycket! Speciellt om man gör som du säger och känner på tre liter mjölk!

• Anja 19 juli 2008

Samos07

vet exakt vad du menar men min väninna har säkert toppenvärden Nädå, det har jag inte nån aning om, men hon har superfin hårkvalitet, så otroligt vackert tjockt, långt och glansigt, perfekt hy (behöver aldrig något smink alls), är helt sanslöst vacker och ja, need I go on!!! Sånt är så skumt, att vissa får ALLT!!! HOn är dessutom både gullig och intelligent! haha

Å andra sidan blev hon lämnad av sin pappa som barn och har mått superdåligt av det och haft det jättesvårt m relationer, så jag antar att ALLA bär på något och då är kanske övervikt inte det hemskaste ?? Hmmm hur kom jag in på detta

Ja jag känner mig lite starkare nu än de senaste veckorna faktiskt! Kanske för att allt jag oroat mig för nu har fallit på plats. Lägenheten blev såld, vi fick tillräckligt för att kunna bekosta hela bröllopet och det ser ut som att jag kommer att ha en hel del jobb ett bra tag framöver (har ju bara timanställning och vet aldrig hur mkt jag kommer kunna jobba varje månad). Jag har sökt ett jobb som jag HOPPAS hoppas hoppas att jag har en chans på osv osv...

Så det känns relativt bra för tillfället! Är väl då man finner styrkan

Tänk att allt i livet påverkar allt annat... Önskar man alltid hade karaktär och styrka men så är det ju tyvärr inte med någon.

• Anja 19 juli 2008

Fasen oxå, helt glömt att väga och mäta, gör det nu men jag har juätit massor nyss och väger ju mest på kvällen. TYYYYPISKT!

vikt: 83 kg (+ 1 kg)
    Midja: 95 cm (+ 1cm)
    Byst: 109 (+-0 cm)
    Stuss: 117 (+-0 cm)

Måste bli duktigare... Tror ju dessutom att vågen på jobbet går fel, så jag tror att jag väger runt 86-87 egentligen... Känner mig inte så "liten" som 83 faktiskt!

Imorgon är det simning igen... Ska bli skönt!

Något som gör underverk för mig, utan att jag går ner i vikt, haha, är att sola solarium, såååå mkt fräschare och snyggare man blir. En fet blek kropp är lixom såååå mkt värre än en fet solbränd kropp. Är inte det skumt

När jag är solbränd så blir jag på nåt konstigt sätt mer motiverad att även kämpa mig mindre... Måste sola snart! Var evigheter sen... Är verkligen riktigt vinterblek nu. Helt grå på nåt vis. såååå tråkigt!

• Anja 19 juli 2008

Snofsan

Välkommen igen...

jag började oxå på 94

• Anja 19 juli 2008

Hej alla superduktiga tjejer

idag är jag så GLAAAAD, inte alls pga vikten eller så, haha, men idag har jag hållit mig enbart t nutrilett och nu ska jag iväg och simma en kilometer och sen gå till jobbet

Det är på jobbet det är svårast att hålla sig ifrån allt ätande, med mat coh fika osv. Lite jobbigt! Kan ju inte heller visa för barnen att jag "bantar" för det är ju inte jättebra förebild lixom att sätta vikt-griller i huvudet på dem.

Jaja, jag får äta normalportioner, inte ta om och dricka vatten, äta mkt grönsaker och endast dricka kaffe vid fika. men svårt är det när kocken bakar bullar och sånt hela tiden. Grrr...

jaja

Jooooo det jag är så glad över.

vi har haft radhusbesiktning idag så jag har laddat en av bloggarna m massa bilder. Nu är köket uppsatt, kakel coh klinkers insatt i badrummen och tapeter uppsatta och golv lagda etc... Kika jättegärna och kommentera är ni snälla, det är så kul

www.anjasvillha.blogg.se

• Anja 19 juli 2008

Dreams

du har rätt, man SKA verkligen suga åt sig när man får positiva kommentarer Tack!!!

• Anja 19 juli 2008

Simmade faktiskt en kilometer i tisdags igen, tog 37 minuter med en minuts paus efter varje 200 meter Är fortfarande lite seg och otränad (det lär ta lång tid att komma igen lixom) men det känns såååå bra att ha kommit igång

Väger 83 just nu och vill ju grymt gärna under 80 innan jul... Vet ju förvisso hur julen brukar bli.

• Anja 19 juli 2008

Känner iallafall att jag kommit ur min svacka och känner mig "duktig" och peppad igen (peppar peppar ta i trä)

Svar på tråden Fixa vikten till augusti-08. Är ni med??