Samos07
vet exakt vad du menar men min väninna har säkert toppenvärden Nädå, det har jag inte nån aning om, men hon har superfin hårkvalitet, så otroligt vackert tjockt, långt och glansigt, perfekt hy (behöver aldrig något smink alls), är helt sanslöst vacker och ja, need I go on!!! Sånt är så skumt, att vissa får ALLT!!! HOn är dessutom både gullig och intelligent! haha
Å andra sidan blev hon lämnad av sin pappa som barn och har mått superdåligt av det och haft det jättesvårt m relationer, så jag antar att ALLA bär på något och då är kanske övervikt inte det hemskaste ?? Hmmm hur kom jag in på detta
Ja jag känner mig lite starkare nu än de senaste veckorna faktiskt! Kanske för att allt jag oroat mig för nu har fallit på plats. Lägenheten blev såld, vi fick tillräckligt för att kunna bekosta hela bröllopet och det ser ut som att jag kommer att ha en hel del jobb ett bra tag framöver (har ju bara timanställning och vet aldrig hur mkt jag kommer kunna jobba varje månad). Jag har sökt ett jobb som jag HOPPAS hoppas hoppas att jag har en chans på osv osv...
Så det känns relativt bra för tillfället! Är väl då man finner styrkan
Tänk att allt i livet påverkar allt annat... Önskar man alltid hade karaktär och styrka men så är det ju tyvärr inte med någon.