GME
officiell vinterdvala, fniss fniss... Låter ju som att du fått gjort massor ändå, så det kan inte vara någon djup dvala du har hamnat i.
Ååååhhh vad jag oxå vill väga under 70. *drömmer*
Men jag satsar för fullt på att hamna under 80...
Vägde mig på jobbet i fredags kväll och då vägde jag 81,5 (eftersom jag inte riktigt tror på den vågen så skriver jag in 83 kr denna måndag)
Alltså resultaten kommer här:
Vikt: 83 kg (-2 kg)
Midja: 92 cm (-2 cm)
Byst: 108 cm (+-0 cm)
Stuss: 114 (-1 cm)
Jag är på G nu, jag känner det och det är så skönt...
det går så jä..la segt och jag har stått still så länge (ni vet, man fuskar här ohc där hela tiden för att man inte känner att det händer tillräckligt ändå, så dumt)...
Men NU är jag på väg... Första delmålet är att gå under 80 kg och nästa delmål är att hamna på 75 kg. DÅ ÄR DET DAGS...
Då får jag nämligen LOV att börja prova brudklänningar! inte en dag innan 75 kg och jag har ju tänkt börja prova i januari/februari så nu har jag lite eld i röven.
Det är bra!!!
Beställde faktiskt en sån där högteknologisk våg igår... DEn kommer förhoppningsvis denna veckan så jag kan lämna riktigt exakta uppgifter nästa vecka.
Fasar lite för att vågen på jobbet visar så jä..la fel att jag väger 87 kg eller nåt!!! Jag har ju INGEN aning!
Men den visar för lite, absolut...
Iallafall så visar min nya våg vikten, muskelmassa, fettprocent och vätska. Jag tror att jag har rätt mkt vätska i kroppen fortfarande, känner det i händerna, har nästan ont i lederna + att nä jag trycker på huden så blir det helt vitt och det tar lång tid för märket att blekna bort, typ...
Har ju haft så ända sen sista barnet... De hade ju knappt sett nån som kissade som jag gjorde under förlossningen. Jag stod ju inte ut till slut, med att gå på toa direkt efter att jag precis suttit där...
jag låg ochkissade i blöja efter blöja, haha... de var helt chockade över att man kunde kissa ut så mycket överflödsvätska!
Full blöja skrek jag (i mitt lustgasiga tillstånd ) Jaja, det var en förlossning, då får man vara precis hur knäpp man vill...
Ska bli intressant att se hur mkt vätska jag har kvar!
Bla bla bla, detta blev lagom långt... jag är kanske lite manisk t.om för jag har knappt sovit i natt, haha... Satt ju uppe här vid datorn till kl.03 och sen vaknade barnen vid sextiden... Nice
Så duktiga tjejer (även ni som har svackor och platåer, för ni är oxå jätteduktiga och jag är ett ju ett levande bevis på att man kan vända en svacka/platå och komma igen) vad ska ni hitta på idag?
Själv är jag ledig hoch tänker sitta här. Har inhandlat frukt och sånt till lite mellanmål under dagen... sen ska jag ut i det vackra vädret och gå en lång promenad/springa lite tänkte jag...
Men annars, bara surfa på nätet, maila restaurangen som ska fixa maten på bröllopsfesten, kolla lite olika frisörer och maila två av dem (som jag siktat in mig på), maila resebyråer med resor t karibien och se om jag kan få lite prisförslag och förslag på öar att åka till och sedan ska jag även maila en fotograf som jag tror mig ha fastnat för...
Men först ska jag bara sitta här m min nutrilettbar ohc mitt kaffe och slösurfa.
Någon här?