Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

080809

cindell

Har du kollat bilden så att den följer dessa punkter.

Bilden får inte överstiga 600 pixels på bredd eller höjd, filstorleken får inte vara mer än 2Mb och den måste också vara i formatet JPG, PNG eller GIF.

• Virvel

Nej. Du måste gå in på dina inställningar och välja att du vill att ditt galleri ska synas.

• Virvel

AoM

Monogrammet är hemmasnickrat både i corel draw och word. Om du vill så kan jag maila det till dig så kan du ändra namnen till era. Det går också att ändra typsnittet på namnen. Ochtecknet går inte att ändra på.

Jag har köpt allt mitt material på Panduro så dom kan jag rekommendera.

Kantrivaren ser ut som en linjal men den har taggigt mönster som gör att det blir samma mönster i pappret när du drar av det mot den.

• Virvel

bridesilly

Ska din kille också ha vanlig kostym? Du skriver att ni har valt ut vilken slips och plastrong han ska ha. Ska han byta under kvällen mellan slipsen och plastrongen?

• Virvel

bridesilly

Kostymen kan dom ju ha vid fler tillfällen. Det blir ändå lite mer festligt när dom har väst och plastrong. Vad har ni för färg på väst och plastrong?

• Virvel

bridesilly

Låter snyggt med silverväst och grön plastrong tycker jag.
    M2b väst och plastrong köpte jag här på köp och sälj för flera månader sedan. Vi hade sådan tur att det passade perfekt.
    Skjorta, plastrong och väst för 600 kr. Som hittat!

• Virvel

Tessan K

Det var en av mina favoriter. Jättefin klänning.

AoM

Har du fått till några bilder på korten än? Jag är jättenyfiken.

• Virvel

AoM

Jag betalde 89 kr för den. Jag håller inte med blivandefrularsed
    om att det är lättare med mönstersax. Jag köpte en sådan först men det var så svårt att klippa snyggt där man måste ta ett nytt klipp. Min sax var kortare än pappret som skulle klippas och då måste man ju ta ett nytt tag. Hoppas att du fattar vad jag menar.
    Kantrivaren är väldigt olika bra beroende på papprets kvalité. Ska du ha den för att riva tapet så kan jag bara avråda. Det blev inga fina kanter.
    Så ja det är väl efter tycke och smak. Dyrt blir det innan jag hade köpt allt som jag till slut behövde för att göra våra kort.

Svar på tråden 080809