Inlägg från: Virvel |Visa alla inlägg
  • Virvel

080809

Herrgården ser jättefin ut. Jag älskar gamla byggnader. Får gåshud bara jag ser bilder. Gimo herrgård, ligger inte den i Uppsalatrakten?

Vad är det för ras ni har? Bredvid mig ligger det två små valpar i valplådan. Dom är 10 dagar gamla. Börjar bli stora killar.

Jag tycker nog att någon av färgerna i trycksakerna bör komma med i dukning. Oftast så har du festprogrammen liggande vid tallrikarna och det kan ge ett litet rörigt intryck om du har olika färger på dom programmen och sen blandar in andra färger i dukningen. Beror också på vad du har för färger i trycksakerna. Säg att du har vitt och silver i dom då tycker jag inte att det gör något med lite rosa eller röda detaljer i dukningen. Hoppas att du är med på vad jag menar.

• Virvel

Har ni några tips på hur man gör placeringskort? Vill ha i papper i vikt modell. Vet inte alls hur jag ska göra dom.

• Virvel

cindell

Det blir som ett stöd för framsidan. Fasen vad svårt att förklara. Jag vill att lappen som jag ska skriva namnet på ska gå att vika på mitten så att den har stöd utan att jag behöver luta den mot något. Förstår du vad jag menar?

• Virvel

Precis så hade jag också tänkt men vet inte riktigt hur jag ska göra själva grundmallen.

• Virvel

Tack för mailet. Ska sätta mig och testa mallen när jag får tid. Eller kan slita mig från BT rättare sagt.

Har lagt in bilder på min klänning i mitt bildgalleri. Tycker att det borde vara ganska liten risk att någon hittar till BT och mitt galleri av gästerna. Får ta bort bilderna i februari när inbjudningarna har gått ut. Vill inte att någon ska se innan hur klänningen ser ut. M2b vet ju var jag håller till men han skulle aldrig gå in och tjuvkika. Tror jag.

• Virvel

I´m back!
    Vi har bytt bredbandsleverantör och det skulle i inte bli något avbrott alls. I fredags vid tolvtiden försvann vår uppkoppling och kom tillbaka nu för en liten stund sedan.
    Snacka om att jag har haft abstinens och varit nyfiken på vad som händer. Så nu är jag tillbaka.

AoM
    Du får väldigt gärna maila bilder på korten till mig också. Sååå nyfiken.
    lindagothberg77@hotmailcom

• Virvel

bridesilly

Läste i din blogg (och kommenterade) att din klänning äntligen hade kommit. Måste kännas otroligt skönt att den är hemma. Blev den som du hade tänkt dig?

• Virvel

bridesilly

Klänningen ser jättefin ut! Är lite nyfiken på vad du fick ge för den med frakt? Du behöver såklart inte tala om det om du inte vill.

Svar på tråden 080809