(tom rubrik)
Nu äntligen lanseras sajten 1 dygn senare än planerat...
Nu äntligen lanseras sajten 1 dygn senare än planerat...
Zuki girl.......... inte bara jag som vart oteknisk då :) Visst skrev du ihop ditt namn på gamla versionen?
Hoppas att det går att lösa så att ni som sparat saker som placering mm i den gamla kan få över det.......Ligger ju ofta supermycket jobb bakom. Håller tummarna :)
Varför varför VARFÖR kunde jag inte logga in med mitt gamla konto??? Och nu när jag skapade ett nytt så skulle jag uppgradera det gamla, och visst, det verkar som att jag fått tillbaka min signatur, MEN alla mina favoriter är ju borta!?
pudan: Yes... stämmer bra det... ska erkänna att mellanrummet som är nu stör mig! *s* Skulle gärna vilja ha ett svar från BT om varför inte den gamla inloggningen funkade!
pumpkin: Uppgradera? Hur gjorde du det? Fick du tebax ditt gamla nick då?
Zukigirl!
Ja, vilka fåniga saker man hänger upp sig på - jag gillar inte att behöva lägga till en 1 till min signatur....Känns som om jag är en i raden av en massa Pudan när det i själva verket är så att jag är the one and only :D
Pumpkin - så skönt att du kunde behålla din signatur! Jag fick inte heller med mig favoriterna ju men för min del är det inte så superviktigt eftersom jag redan är gift och bara inte kan dra mig härifrån!
Patrik-
Varför kan vissa behålla sin gamla signatur medan andra måste fixa ny?
zukigirl & pudan: Jag skapade ett nytt konto och gick sen till första sidan och klickade på steg 2 där - Uppgradera ditt gamla konto...
För min del kändes det viktigt med favoriterna - hade jag vetat att de skulle försvinna så hade jag sparat dem på datorn. Riktigt dåligt tycker jag!
Var tvungen att registrera en ny användare (min pojkväns namn) för att skriva det här. När jag försöker registrera om min gamla användare säger den att namnet är upptaget redan. Jag tror ingen har hunnit registrera mitt ganska ovanliga namn på den här korta tiden. Vill ju kunna få tillbaka mitt gamla konto.
Test av signatur
Funkar det alltså att registrera ett nytt och sedan uppgradera detta till sitt gamla? Låter konstigt?