(tom rubrik)
Nu äntligen lanseras sajten 1 dygn senare än planerat...
Nu äntligen lanseras sajten 1 dygn senare än planerat...
Pumpkin!
Jag gjorde prexis som Zukigirl - valde alternativ två. Tyvärr kommer jag inte in på den sidan där man gör uppgraderingen nu så jag kan inte i detalj förklara för dig vad som stod. Men jag valde som sagt alternativ två. Fick upp en sida där jag skulle lägga in e-mail och lösenord och använda då mina gamla uppgifter och det funkade. Uppgraderingen fixades och favoriterna fanns där när jag kikade. Jag tror att orsaken till varför det funkade för mig och inte för dig kan hänga på det där om att din e-mailadress inte skulle vara giltig. Jag fick inget sånt meddelande.
Ledsen att jag inte kan förklara det bättre.
Jo, jag tror också att det är det det hänger på, men jag förstår fortfarande inte hur jag då kan få tillbaka mitt gamla nick?!
Suck... Jag vill ha tillbaka gamla BT, trots allt.
Du skapade först ett nytt konto, right? Sen när du var inloggad med det, då gick du in på första sidan och följde steg 2?
Pumkin: Exakt så gjorde jag iaf. Och det funkade ju som sagt.
Pumpkin!
Exaktamente så gjorde jag :)
Har Patrik svarat nåt om varför vissas e-mailer inte funkar? Det är så många trådar på g så jag har inte riktig koll på vad som skrivs i dem alla :)
Håller tummarna att du får det att funka!
fattar noll. logga in med nya å fåtillbaka gamla?
Japp!
Han babblade om nånting som inte var relevant...
Själv kunde jag inte registrera mitt gamla nick Duchess. Det var upptaget.. eh..? Jag tvivlar på att någon hunnit sno det.
Visst funkar det även med ett A på slutet, men det innebär ju bl a att jag inte når mina gamla favoriter. Tur att jag redan är gift...
Men har du testat uppgraderingen?