• Patrik - Bröllopstorget

(tom rubrik)

Nu äntligen lanseras sajten 1 dygn senare än planerat...

• Svar på tråden (tom rubrik)
  • Afrodite76

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-02 13:51:29 följande:

Medlem ---> VerktygFast min är borta... Allt annat finns dock.
    Borde varit tydligare, min är också tom
    I NEED IT NOW, snälla admin HJÄLP!!!
  • Pumpkin

Samma som för mig. Får tillbaka mitt nick, men min mailadress finns inte och därmed inte mina favoriter heller!?

snöbrud08 skrev 2007-09-02 13:52:19 följande:
    Men det fungerar inte för mig =(Den säger bara att min mailadress inte finns, trots att jag fått tillbaka mitt gamla nick?!?!?!
  • Fru Cinderella

Det konstiga är att mitt gamla nick finns och min mailadress ockås, men favoriterna finns inte för mig dock.. very strange!

• Pumpkin

Tjoho! Nu fick jag tillbaka mina favoriter!

• Pumpkin

Tydligen hade Patrik fixat det manuellt åt mig. Men det är bara en trådsida ungefär, resten är borta...

snöbrud08 skrev 2007-09-02 13:59:24 följande:
    Pumpkin: Hur gjorde du???
  • pudan

Pumpkin!

Va bra! Trägen vinner sägs det ju!

Nån som vet hur jag byter mitt lösenord till ett personligt och inte den siffer/bokstavskombo jag fick när jag först loggade in på denna nya sidan? Har försökt under min sida - kontoinställningar men hittar det inte där :(

• Pumpkin

Min Sida ---> Kontoinställningar ---> Medlemsuppgifter. En bit ner på sidan.

pudan skrev 2007-09-02 14:01:04 följande:
    Pumpkin!Va bra! Trägen vinner sägs det ju! Nån som vet hur jag byter mitt lösenord till ett personligt och inte den siffer/bokstavskombo jag fick när jag först loggade in på denna nya sidan? Har försökt under min sida - kontoinställningar men hittar det inte där :(
  • pudan

Pumpkin!

Menar du under "byt signatur" långt ner på sidan? Där var jag inne men får inte byta nåt eftersom det inte är 3 månader sedan jag registrerade den nuvarande.........lätt rörigt!

Har du testat?

• Pumpkin

Nej, när du klickar på Kontoinställningar så kommer du direkt in på rätt sida! Du måste bara scrolla ner lite.

pudan skrev 2007-09-02 14:05:26 följande:
    Pumpkin! Menar du under "byt signatur" långt ner på sidan? Där var jag inne men får inte byta nåt eftersom det inte är 3 månader sedan jag registrerade den nuvarande.........lätt rörigt! Har du testat?
  • Pumpkin

Ahaaa, alla favoriter verkar vara tillbaka, det är bara det att jag inte kan bläddra bland sidorna

• pudan

Pumpkin!

Tack! Ser inte saker när jag har dem mitt framför ögonen! Nu har jag alla mina gamla uppgifter och eftersom jag börjar bli gammal och snurrig är det superskönt - orkar inte belasta den stackars hjärnan med nya lösenord till höger och vänster!

• Pumpkin

Hehe, jag har ändrat tillbaka också

pudan skrev 2007-09-02 14:09:55 följande:
    Pumpkin!Tack! Ser inte saker när jag har dem mitt framför ögonen! Nu har jag alla mina gamla uppgifter och eftersom jag börjar bli gammal och snurrig är det superskönt - orkar inte belasta den stackars hjärnan med nya lösenord till höger och vänster!
  • Brud-08

Jag kan inte sammanfoga steg 1 (mit användar id finns tydligen inte i steg 1 trots attd et är samma som steg två), steg 2 funkar ser att det är fler som har problem Är det något som kommer fixas eller är det borta??

Svar på tråden (tom rubrik)