(tom rubrik)
Nu äntligen lanseras sajten 1 dygn senare än planerat...
Nu äntligen lanseras sajten 1 dygn senare än planerat...
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-02 13:51:29 följande:
Samma som för mig. Får tillbaka mitt nick, men min mailadress finns inte och därmed inte mina favoriter heller!?
Det konstiga är att mitt gamla nick finns och min mailadress ockås, men favoriterna finns inte för mig dock.. very strange!
Tjoho! Nu fick jag tillbaka mina favoriter!
Pumpkin: Hur gjorde du???
Tydligen hade Patrik fixat det manuellt åt mig. Men det är bara en trådsida ungefär, resten är borta...
Pumpkin!
Va bra! Trägen vinner sägs det ju!
Nån som vet hur jag byter mitt lösenord till ett personligt och inte den siffer/bokstavskombo jag fick när jag först loggade in på denna nya sidan? Har försökt under min sida - kontoinställningar men hittar det inte där :(
Min Sida ---> Kontoinställningar ---> Medlemsuppgifter. En bit ner på sidan.
Pumpkin!
Menar du under "byt signatur" långt ner på sidan? Där var jag inne men får inte byta nåt eftersom det inte är 3 månader sedan jag registrerade den nuvarande.........lätt rörigt!
Har du testat?
Nej, när du klickar på Kontoinställningar så kommer du direkt in på rätt sida! Du måste bara scrolla ner lite.
Ahaaa, alla favoriter verkar vara tillbaka, det är bara det att jag inte kan bläddra bland sidorna
Pumpkin!
Tack! Ser inte saker när jag har dem mitt framför ögonen! Nu har jag alla mina gamla uppgifter och eftersom jag börjar bli gammal och snurrig är det superskönt - orkar inte belasta den stackars hjärnan med nya lösenord till höger och vänster!
Hehe, jag har ändrat tillbaka också
Jag kan inte sammanfoga steg 1 (mit användar id finns tydligen inte i steg 1 trots attd et är samma som steg två), steg 2 funkar ser att det är fler som har problem Är det något som kommer fixas eller är det borta??