• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund sommar 2008 - del 2

Hej allihop

Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

• Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2
  • Anja 19 juli 2008

oki...

jag ska snart rusa till jobbet. kul att prata m dig

hej hej

• AnneiLund

Heeeej!!
    Sitter här bredvid sambon som pysslar med sitt. Han har precis fixat middag till mig. Precis va jag behövde. Haft en sju jäkla dålig dag på jobbet. Jag HATAR när kandidater hoppar av processen...fan skiiiit liksom, då får jag börja om från början igen och det suger och tar så mkt energi. Just den här processen har jag verkligen jobbat länge med...suck! Så nu har jag i ren frustrationklämt en stoooor skål med pasta och en massa gojs....smart!

Jag vill åka på tårtsmakarresa....kan ni läsa ordet?
    tårt smakar resa
    Lät så gott, läst allt som ni skrivit, blir sjukt sugen på tårta nu. Har en stor bit kladdkaka i min kyl...hjäälp, varför har jag kladdkaka i min kyl? INte så slugt. Hade jag varit ensam hemma hade den varit i min mage...men nu ska jag sitta här och vara lite duktig

I lördags var vi och provade ringar...
    GUDvad härligt det var och vet ni??? Vi pratade sama språk, han förstod att det var viktigt för mig med en fin ring...även om den kostar...äntligen!! Det tog ett tag för honom att fatta.

Nåja

Saknar att prata bröllop med er.
    Nu ska jag gå till gymmet

Kram

• felines

Åh, vad kul att ni är överrens. Det är jag och älsklingen nästan jämt även om jag tycker, ska man spendera lite extra någon gång så är det på bröllopsdagen. Ska du också med Mig och anja och göra malmö i januari?

• Anja 19 juli 2008

Jaaaaaaa Anne

DEt ska du!!!
    Finns ingen ursäkt som duger...

• AnneiLund

Klart jag ska tjejer..wouldnt miss it for the world!!
    Nyss hemkommen från en timmer powerwal med sambon.
    Skönt...tänk snart kan man sluta säga sambo...pojkvän...och allt de där...då kan man säga MAN istället!!! Eller gubbe ha ha ha
  • felines

Hejhe.. nej han kommer bli min MAN och jag tycker faktiskt han kan få kalla mig sin KVINNA... fru låter ju som en tysk gårdshusmor :)

• AnneiLund

Anders är lite mer ekonomisk om man så säger......
    Ni vet snubben utan lån....
    Ja ni vet ju att vi sparar 10.000 varje månad...och jag som vill ha nya stövlar....fina fina fina vackra läckra kvinniga stöööövlar..... men det kan jag glömma, kan vara glad om det blir ett par flippflopps... *ler*
    Åhhhh
    jag vill shoppa nuuuuuuu

Ps;har fortfarande INTE käkat kladdkakan

• felines

Hehe... jag har delade ekonomi just av detta skäl. Gemensamma ugifter går på gemensamt konto men mina pengar får jag köpa 1000 par skor för om jag vill :) Sen får han köpa porche för sina :)

• Anja 19 juli 2008

Ojojoj jag hör att ni har STORA inkomster

annat än här då, men för de sketna pengar vi har så får jag shoppa tills jag skäms, hoho... (inte mycket alltså )

Men bröllopet är ju faktiskt finansierat redan. Tack och lov för bra lägenhetsaffärer

jag vill ha ett par snygga jeans, suck... Men det kan jag glömma så länge jag ser ut så här... Att köpa dyra snygga jeans till den här kroppshyddan vore ju ett skämt *asg*

Anne

såååå duktig du är!!! Du går på GYM, wow...

Jag ska iallafall simma på fredag Det är vad jag hinner lixom... simma typ en gång i veckan men jag promenerar iallafall rätt mkt! Alltid nåt.

Vad duktig du är som inte tittat åt kladdkakan. Jag blir förförd på jobbet VARJE jä...la dag. Där finns ju nutella på bordet när vi äter mackor. Jag ÄLSKAR ju nutella!! Och en massa bullar hela tiden. Blir galen av det... Ikväll var det pannkakor t kvällsmat. Jaha lixom... Suck... Alla mina föresatser att vara skitduktig går ju åt skogen dåååå...

Men imorgon är jag ledig så då blir det NUTRILETT hela dagen! Så det så

• Anja 19 juli 2008

Felines

jag tycker att min fru låter fint... Min kvinna däremot känns lite stenålders, typ "min kvinna ugh" och så klubbar han ner en och släpar in en i grottan *fnissar*

Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2