Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Inte ikväll Nästa helg du då, har det blivit någon skumpa? Vi har planerat att på fredagkvällen gå ner till kallbadhuset, dricka skumpa och släppa Khom loy (stavningen är jag inte säker på...) lyktor vid 23 tiden. Då ska jag slänga iväg en tanke till dig ct

• Gotland08

Oj, nu har jag kanske slängt in en brandfackla i tråden Bröllop och feminism... Men lite debatt är väl aldrig fel? Eller hur ct?

• Gotland08

Det är ett slitjobb att få iordning! Vi ska göra iordning vår övervåning. Funderar på grå kalkstensvägg i vardagsrummet uppe. Vi har byggt ett hus som går i sekelskiftesstuk och det skulle vara häftigt att ha en kalkstensvägg mot vitmålad pärlspont i taket och en massa härliga textilier.

Du får väl ta en kärleksweekend till Visby den 2:a februari så bjuder vi på skumpa

• Gotland08

Textilier är klurigt! Har gått på många minor...köpt 12-20 meter som varit helt rätt i butiken och helt fel när man kommer hem... men börjar hitta rätt nu Kommer gärna och dricker skumpa på er lysning och spanar in dig i din snygga klänning. Om jag inte minns fel satt den som en smäck på dig

• Gotland08

Måste i ärlighetens namn säga att vita gardiner i olika material och tryck är ofta det finaste. Rent och fräscht! Men även vita gardiner som är snygga kan vara svåra att hitta Jag gillar naturfärger i alla kulörer.

Jag kan vara ätningscoach om du vill kul omväxling till alla inteätacoachningar. Har en moster som har problem att gå upp i vikt och jag vet hur svårt det kan vara.

• Gotland08

Det som brukar funka är just gardiner i naturfärger som brunt och grått. Gärna med lyster och något diskret mönster i samma färg. Ofta kan man falla för ett tyg som sticker ut i butiken. Härlig färg och fräck känsla. Men just gardiner kan bli för mycket i den typen av tyg. Vissa lägenheter kan det funka i men det beror mycket på rummet.Bättre att ta upp det i dukar, löpare, kuddar och servetter. Kan lägga in bilder i mitt galleri efter helgen hur jag brukar göra under jul för att få in färg men ändå hålla ett lugn i inredningen. Ska åka iväg och sjunga hela helgen och är inte hemma förrens söndagkväll.

Förstår att du vill äta nyttigt. Tyvärr är min mosters bästa tips inte så nyttiga Ska kolla med min lillebrors ex. Hon har alltid haft det jobbigt att komma upp i vikt.

• Gotland08

Har de fina textilier? Det har jag aldrig kollat, måste skriva upp på to-do-list!

• Gotland08

Tror att SB är minst lika mycket för mig själv som min m2b om jag ska vara ärlig... Kul att ha kvar när man blir gammal. Skål!

ct, inredning bara...aj, aj, aj, det är inte bara Jag och min m2b använder play station till sing star, jisses vad roligt det är...

• Gotland08

Våra grannar störs inte, vi bor i hus Igår var en av mina kompisar här på middag och vi + min m2b sjöng till 24. Så roligt!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...