Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Andas, andas Troligtvis är det hans, någonstans i bakhuvudet, dåliga samvete som talar. Brukar vara något hos personen själv som gnager när man reagerar märkligt och respektlöst. Dock förstår jag att du blir galen, en del människor är märkliga!

• Gotland08

Håller med! Man kan verkligen gå igång på dem... Brukar försöka tänka att de inte ska få den "glädjen" att stjäla energi från mig, men det är alltid lätt att säga det och en annan att göra det

• Gotland08

Vad kul aroma! Självklart Här är en skön samling vinterbrudar. När och var i februari gifter ni er?

• Gotland08

aroma Ja, då får ni snö! Vi ska gifta oss i Visby den 2:a februari så vädret blir en surprise! Hur ser planeringen ut, har ni allt på banan?

• Gotland08

Hur många gäster har inte svarat? Hur många har svarat ja? Akvavit, en i den här tråden, hittade ett par jättefina stövlar på e-bay. Kolla in hennes galleri! Jag funderar starkt på att köpa likadana och ha utomhus.

Ska hålla utkik efter servetter! Buffén har jag en hel massa tips om som jag kan skriva om när jag kommer hem från körrepet.

Vårt färgtema är grått/silver, cremévitt och väldigt ljustrosa. Inte ska du lägga ner och få magsår. Använd dig av oss! Jag älskar att ge tiotusen tips Vi höres senare!

• Gotland08

Tråkigt att många släktingar har tackat nej, aroma, men som jag skrev till Q. Bättre med riktigt motiverade gäster än många som är där för att det är trevligt. Tror festen blir roligare.

Köpa till buffébordet...gå på det receptet som har mer, finns inget värre än att oroa sig för att det ska ta slut Rosa och brunt är fint. Lite brunt har nog smyigt sig in i vårt tema också, i varje fall om man tittar på inbjudningskorten.

• Gotland08

Pannkaka ! Jag har bott där, mina föräldrar och lillebror bor kvar. Jag och min m2b ville åka iväg med gästerna i flera dagar för bröllop. Hinna rå om alla och prata, mysa, umgås. Visby är så vackert på vintern så det kändes som ett perfekt alternativ för oss. Min bror känner halva Gotland och det är också en fördel Sen är det romantiskt som sjutton! Hur många ruiner som Helge And kan man hitta och viga sig i? Längtar...

• Gotland08

Ångest är förnamnet...bordsplaceringen är inte att leka med!

jennysnartfru: Är så nyfiken på din klänning! Längtar tills vi kan se bilder

• Gotland08

Någon typ av risotto! Så gott! Min m2b brukar göra ha risottoris, vin, lök, parmensanost, kycklingbuljong och ibland en skvätt matlagningsyogurt. Till det lammytterfilé... eller någon annan god köttbit. Risotto är så gott på vintern!

• Gotland08

Det verkar som fredagar är bröllopsdagar för mig. För en vecka sedan blev jag möhippad och idag ska jag hämta ut ringen och träffa fotografen för SB. Guldsmeden ringde igår, jag är sååååå spänd på hur den kommer att se ut på mitt finger i rätt storlek. Spännande

Spännande ska det bli och träffa fotografen också. Nu har jag i allafall en bra ursäkt att åka in till stan om min m2b undrar om något. Jag tror han kommer att bli väldigt förvånad den 3:e februari.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...