Inlägg från: Sarah81 |Visa alla inlägg
  • Sarah81

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Du måste gå in på kontoinställningar och sedan välja inställningar och där väljer du vad du vill visa för allmänheten som tex pres blogg, galleri ,länkar osv...

• Sarah81

Gotland: jag ropade in min på tradera men de finns på diadema.se dels ofärgade men även i andra färger..

Jagtänkerta minm2b namn,inte för att jag direkt gillar hans namn men snarare för att mina föräldrar( de är skilda) alltid har stridit om vems namn vi barn skulle ha. Så då vi fick flickorna så fick de hans namn...

• Sarah81

Gotland: Den är från samma säljare jag köpte min..

• Sarah81

Gotland: precis, det brukar oftast så att man faller över det man vill ha och blir blixt förälskad Hoppas du hittar den i alla fall

• Sarah81

Jennysnartfru: Vi ska ha två solister, vi har varsin Min syster sjunger å mina vägnar och min m2b's vän sjunger åt honom. Min syster ska sjunga I give You the morning och min m2b's vän ska sjunga stand by me..

• Sarah81

Jennysnartfru: Hoppas ni har en bra präst som är lyhörd för era önskemål. Vi ska vigas i Skellefteå ( Vi bor ca 1,5 mil utanför)i landskyrkan. En av Skellefteås vackraste kyrkor i alla fall..
    www.svenskakyrkan.se/skelleftelands/

• Sarah81

Gotland och Qozze: Vad härliga helger ni har haft

Själv har jag blivit bortskämd av min bästa vän, dels så ringde hon och ville bjuda på supersmarrig äppelkaka och igår så kom hon och henne sambo med sig massa mat för att grilla. Oj så gott det var

sen i lördags var vi och provade vara ringar innan det var dags för gravyr. Guldsmeden hade beställt fel diamant till ringen...
    Det var en klar i stället för en färgad, men ju mer jag stod och tittade på den så blev jag sugen på att behålla den. En klar diamant är ju trots allt klassisk och håller genom allt mode som komma skall. Så jag behöll "misstaget" Sen så har vi postat våra inbjudningar idag, så skönt att få detur världen

Ja 2007: vad fina era inbjudningar var!

Jennysnartfru: Hoppas att du kryar på dig.

• Sarah81

Qozze: Den skulle ha varit concagcsfärgad..

Åh jag har åkt på förkylningen från h-vetet, den vill aldrig släppa. Deet är så illa attgubben är hemma idag och hjälper mig med barnen.

Vinterbrud: tänk om man fick vara med och se på allas reaktioner då de öppnar inbjudningarna, det hade varit en kul grej

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...