Inlägg från: Sarah81 |Visa alla inlägg
  • Sarah81

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Jag fick min klänning idag!!! Åh vad glad jag är Skrattande Den blev verkligen superfin och den satt som en smäck.  Jag vill gifta mig i morgon!!!
  • Sarah81

Vi harf ortfarande inte fått ett enda officiellt ja Skickade inbjudningarna i  slutet på sept och sista OSA är 1 /12

• Sarah81

Åh jag blev så  ledsen i går morsan berättade att min morfar och mormor suttit och gnällt över vårt val attha en kuvertavgift i stället för presenter...
    Jag vet att kuvertavgift kan vara lite kontroversiellt. Men det står klart och tydligt att det är i stället för presenter. de är tämligen välbeställda båda två så  att det är ju inte direkt för någon risk för personlig konkurs bara för att de "måste" gå på vårt bröllop.
    Vår kuvertavgift är på 250kr/person, har varit bjuden på flertalet bröllp de senaste åren då kuvertavgiften varit över 300...
     Jag hade hellre förstått om det hade varit nån av våra yngre vänner då deras ekonomi kanske inte klarar större utsvävningar. Men morfar och mormor.. Jag blir bara så ledsen....

Bzzz: Beklagar sorgen...

Akvavit: åh vad spännande med stövlarna!! Du måste lägga ut en bild sen

Gotland08 : Ha så kul i London , Jag är inte det minsta avisCool

• Sarah81

Qozze: tack för uppmuntran Du har nog kanske rätt...

Akvavit: Oj vad fina skorna är! Hade jag inte redan hittat mina skor hade jag nog velat ha något liknande dina.

Vi beställde efter ett väst-set åt sambon i förrgår. Kanon pris på ebay. Det ingick väst,plastrong, näsduken,manchettknappar och en slips. Hoppas nu bara att det är lika fint i verkligheten

• Sarah81

~vinterbrud~båda paren var jättesnygga, men om jag skulle måsta välja (som älskar höga klackar) så blir det den första

• Sarah81

Vinterbrud:Praktiska och praktiska, det är väl inga skoterskor direkt men med kilklack så är de nog bekväma ganska länge och garanterat snyggast på stan

• Sarah81

Jennysnartfru: Vilken toppenlänk , nu har jag verkligen frossat i brudfrisyrer. Det var nog bara en jag var riktigt tveksam till och det var getens på sidan 48

• Sarah81

Gotland Oj så vacker klänning!

Abbie: Hoppas det löser sig för dig. Men vad gullig m2b du har

Jag har mardrömmar om bröllopet mest för att mina föräldrar inte drar jämt och utifrån det har det blivit  så att pappas sida hatar mammas och tvärtom*suck* Ett tag funderade vi på att skippa familjen helt och bara bjuda vänner. Men jag vill ju att både mamma och pappa ska se mig på min stora dag.. Men men de har då lyckats hålla sig i skinnet på våra flickors dop i alla fall, så de bör väl lyckas den här gången oxå.

Men jag blev då glad i går då jag var till den lokala floristen och fick en offert på min brudbukett, hon kommer bara att ta 50% av vad den skulle ha kostat i stan(skellefteå).
    Vad blir det för blommor för er tjejer?
    För egen del blir det kritvita långstjälkade rosor hårt bundna i en rund bukett med pärlor instuckna i varje ros.

• Sarah81

Bzz:Vad kul en till med lika bra smak som jag Vi pratade om15-20 rosor då jag vill ha den ganska nätt

• Sarah81

Oj vad alla är duktiga och skriver man hinner ju inte med .

Gotland. vi ska oxå köra nån form av surprise "vals". men vi kan inte riktigt bestämma oss förupplägget än. Men med mycket humor ska det vara

Här har det börjats osa nu, har sista datum 1/12, och än så länge är det bara ett par som tackat nej...

Åh jag har haft så problem med att hitta nån kappa, capé. finns inget som passat med min klänning så nu tog jag tag i problemt och håller på att sticka  mig en egen sjal. fast det är helt på frihand så det kommer attbli spännande att se slutresultatet.

~vintebrud~"Three times a lady" med Lionel Richie är en vals men ger en riktig tryckar-känsla..

jennysnartfru: Åh så härligt resmål ni har valt . För vår del blir det ingen bröllopsresa i dags läget men nån gång...

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...