Inlägg från: Sarah81 |Visa alla inlägg
  • Sarah81

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Qozze: hoppas du fått din klänning idag. Spännande har oxå beställt en kinaklänning..

Vi ska nog inte heller ha någon vickning, men detlätsom en smart idé med nått med minimal förberedelse.

Vad ska era m2b ha på sig på den stora dagen? Min ska ha svart kostym, väst och plastrong...

Ct: Jätte grattis!!!

• Sarah81

Trist att det skulle behöva vara så här på er årsdag: Känner igen sånt där, min gubbe är mer reumatisk än romantisk.. Men man älskar dem ändå, fast inte allt det de gör...

• Sarah81

Vinterbrud: 10 000:- det var inte lite, hoppas det löser sig.

Många av våra inbjudningar kom fram igår och en del har hört av sig med feedback så det är jättekul

• Sarah81

Oj vad mycket som har blivit skrivet här inne , känns inte som jag hänger med sen jag blev moderator..

Välkommen alla nyaSkrattande

Men vi har hunnit lite här hemma, fick vi hem hindersprövningen i går och jag var och hämtade ut vigselringarna De blev så fina nu gäller de att hålla fingrarna i styr och inte vara där och smygprova hela tiden:-Skrattande

• Sarah81

Vinterbrud bilder finns i galleriet en stund tar bort dem sen

• Sarah81

Gud vad läckert med  tomtebloss!!

• Sarah81

Vinterbrud-08 du verkar ju ha riktigt koll på läget
    Vad skönt!

Själv fick jag mail nu på morgonen där jag fick veta att min klänning är klar och de skickarden på måndag så i slutet på veckan eller början på nästa bör jag ha min klänning

• Sarah81

Gotland. Hoppas du får en jättebra Canadaresa

Qozze: hoppas verkligen att den blir bra, man är så nervös då man inte fått sett den på riktigt än..... monogrammet är jättefint btw

Pratade med kocken och nu har vi i princip färddigställt menyn, det är lite finjusteringar kvar bara. Det blir buffé med vinter tema ett litet ex tjälknul med lingonsalsa div pajer sallader och annat gott. Sen blir det ingen traditionell bröllopstårta utan det blir tårtbuffe med 6 olika tårtor. Det känns hur kul som helst för det är verkligen en meny som passar oss

• Sarah81

Qozze vad tråkigt hoppas han hämtar sig snart...

Synd för er att ni inte kunde träffas idag. Det hade säkert varit jätte kul

Oj vad mycket snygga skor
    Jag hittade mina för nån månad sen gick in i en skoaffär i jakt på skor åt ungarna och där stod de bara och jag blev helt kär

Ang fotograf så har  den delen i budgeten fått ryka för oss, men då visades sig att svågerns farbror är frilans och han ska ställa upp för en struntsumma. Åh vad glad jag blev

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...