Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Välkommen 26Januari2008! Vi funderade också på det datumet Var gifter ni er och hur långt har ni kommit i er planering?

• Gotland08
    på Gotland lär det inte vara snö Jag tror det är fint även om snön inte finns där. För mig är facklorna mest för att det är så mörkt och jag gillar kontrasterna med ljus/eld/värme kontra kyla/mörker.

Vi funderar på att ha gemensamt tåg för gästerna till ruinen så att alla kommer samtidigt dit. Alla kommer ju att bo på samma hotell så vi tror det kan vara en bra start på bröllopet medans vi står och väntar i ruinen.
  • Gotland08

Det kan bli jättefint! Jag tror det är kan vara bra att ha något som samlar lite eftersom man inte vill stå ute för länge, skriver jag som kommer att vigas utomhus i februari . Eftersom vi gifter oss i ruinen kommer vi även ha 20 killar i munkkåpor som står med facklor för att lysa upp. Det finns ingen el.

• Gotland08

Eftersom vi även kommer att ta brudskålen i champange ute ska vi leta efter en bra bärbar eldstad, bara det inte blir för mycket rök...

• Gotland08

Fotografen som vi har bokat kan även åka till Stockholm och trakten runt omkring. Han verkar väldigt tillmötesgående och trevlig www.leanderfotograf.se/leanderfotograf.html

Vi har valt heldag cirka 12 timmar och då får man ett A4 album med cirka 35 bilder, 10 förstoringar 18*24 eller 15st 13*18, en dvd med musik och bildspel på cirka 100 bilder och det kan även köpas som tackkort, cirka 100 bilder högupplösta i jpg format på bildskiva som vi får printa ut efter eget bruk. För det tar han 8500:- ett, tycker jag, mycket bra pris.

Nu har min m2b köpt en hel massa champange i Tyskland Han och hans bror ska shoppa imorgon också. Det du c t din champangetokiga kvinna

• Gotland08

Vi är redan uppe i fyra sidor tjejer...

• Gotland08

Snöbrud08: Ett superbra förslag tycker jag! Någon mer som vill hänga på?

• Gotland08

frussan: Nu dör jag av nyfikenhet...vem var det du pratade med? Tänk vad världen är liten... Jag brukar alltid träffa människor jag känner när jag är ute och reser. Då menar jag att jag ALLTID träffar någon jag känner när jag är i typ USA, eller ute på en båt i Röda havet... Min m2b skämtar jämt om det här..även mina vänner som börjar tröttna på att jag ramlar på en kompis som jag inte sett på 15 år...

Jennysnartfru: Tror inte han tar så mycket extra för att fota i Stockholm. Han är utan tvekan en av de trevligare jag har pratat med. Lugn och sansad! Går säkert att diskutera med.

Alla som kan träffas för en fika eller varför inte ett glas champange...c t ... i Stockholm. Vad säger ni! Kan ni fredagen den 19:e oktober? Så där efter jobbet, surra om bröllop och få älta alla detaljer med systrar som faktiskt kan sätta sig in i hur viktigt det är med detaljer...

• Gotland08

Jag är på den 19:e kl 18.00 på Niki

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...