Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Gotland08
Jag är på den 19e. satt precis och kollade vad niki var för ställe. dom har tjejkvällar där tisdagar och onsdagar, typ som happy hour..
Gotland08
Jag är på den 19e. satt precis och kollade vad niki var för ställe. dom har tjejkvällar där tisdagar och onsdagar, typ som happy hour..
Har ni funderat på vart ni vill åka på bröllopsresa?
Fick ett par förslag från min far idag. Kryssning i Västindien eller kryssning i Medelhavet.
Svårt med val av bröllopsresa. Tycker många resebyråer erbjuder all inclusive hotell som är gigantiska komplex där det är tänkt att man ska vara i en vecka eller två. Min kille gillar inte att sola så det kan bli svårt att få med honom till playan varje dag.
Hur tänker ni med resa?
Någon som ska ha solist i kyrkan? Håller på och kikar på låtar. Tänkte oss två stycken låtar. Den ena är fastställd Marie Fredriksson Den bästa dagen.
Är en stor Shirley Clamp fan. Tycker om Sonja Aldén, men det är säkert många som tröttnat på hennes För att du finns.
Gotland08
Vi är oxå gessle fans. Får sätta mig och lyssna på lite gessle.
beställer ni era inbjudningskort från calligraphen förresten?
Sydafrika låter inte helt fel. Vi är oxå inne lite på afrika. Fast kenya eller tanzania. Vet inte om man kommer vara så upplagd för safaris och vildmarksliv efter bröllopet, man kanske bara vill vara och ha det bra. så svårt att veta. man har ju inte gift sig förut.
Hej ~vinterbrud
Hur e läget? Var ska ni gifta er? Har faktiskt ingen aning om vart nån ska gifta sig i den här tråden. Kom in lite sent, för ca 2 veckor sen, men känns som månader.
Har ni hemsida istället för inbjudningskort?
Vilken hemsidesort använder ni?
Vi funderar på att använda önskelistan här på BT, men den ser lite trist ut...
Hej!
Jag ska bli överlämnad av min far.
Jag tycker det var ett märkligt utlåtande av Svenska kyrkan. Varför kan man inte bara få göra som man vill? Alla ska ha så mycket åsikter om ditten och datten. Blir så trött.
Pappa ska gå in med mig om det inte passar prästen så byter vi präst.
Det är inte för att pappa ska ge bort mig utan för att vi alltid har sagt det. Älskar min pappa och jag vill att han ska få äran att leda mig fram till altaret. Inga konstigheter med det.
~vinterbrud~
har kollat in listan, men ville oxå veta lite detaljer såsom kyrkor och så.
Hej!
Måste bara säga att jag är mäkta imponerad av allas starka åsikter här på BT angående den anglosaxiska seden med att man går in med sin far i kyrkan. Inte just i denna tråd, men såg att det stod om det i tidningen idag. Varför bryr sig folk så mycket över vad andra gör, speciellt som man inte känner varann här på BT?
Vågar knappt skriva själv vad man tycker om man inte tycker som de som är emot.
Härligt med fredag iaf.
Ska ni tjejer göra något kul i helgen?
Kram
Gotland08
Låter spännande med surpricelördag, hur länge har ni haft den traditionen? Hur kom ni på idén?
Borde man kanske börja med. Vi är ganska påhittiga ändå. Varje helg blir alltid någon utflykt någonstans om det inte är någon middag eller fest inplanerad.
Hoppas du får en fin lördag.
Dags att knyta sig nu. Min M2B har slocknat i soffan (som vanligt på fredagkvällar)...
Halloj!
Jag var ute en sväng igår. Riktigt trevligt.
Idag har jag varit och gjort mina naglar. Gör det var tredje vecka, gelé med fransk manikyr.
Lunchat utomhus i solen trots kylan.