Inlägg från: jennysnartfru |Visa alla inlägg
  • jennysnartfru

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

ja2007
    Gud vilka fina inbjudningskort!I like.
    Kul, vi gifter oss på samma dag. Bra datum. Valde ni det av någon speciell anledning?
    Vi tog ett som passade helt enkelt. En månad efter att jag har tagit min examen.

• jennysnartfru

Jag tar examen i pedagogik i Januari.
    Trevlig kväll

• jennysnartfru

Hej!
    Skulle varit på fest men förkylningen tvingar mig att stanna hemma. Det har varit riktigt skönt. Hittat inbjudningskort äntligen. Vet mer eller mindre vad som ska stå nu oxå.
    Letar bröllopsresemål.. Inte lätt. Min far föreslår kryssning i Västindien men jag vet inte.
    Sitter med ett glas vin och lyssnar på musik på youtube. Det svänger!

• jennysnartfru

Miamaja!
    Vilken resebyrå åker ni med? Vad kostar det det ungefär. Funderar på samma sak faktiskt.

• jennysnartfru

Sarah81
    Tack. Jag mår mycket bättre nu.
    Hur mår ni allihopa?

• jennysnartfru

Vi ska ha korv med bröd som vickning.
    qozze - kul med klänningen, hoppas den sitter så bra som du vill.
    c-t vad ska man säga, män kan inte lagra så mkt info i huvet. Min kille är lika dålig på det. Fast däremot är han bra på att gottgöra det, vid senare tillfällen.

• jennysnartfru

c-t
    har det löst sig med firandet av er årsdag?

själv ser jag fram emot helgen. min kille ska på konferens i barcelona hela helgen så jag ska passa på att göra saker som inte blir av annars. till en början var jag kritisk till konferensen. tycker det är så tråkigt att vara ensam och en hel helg oxå, men ibland måste man bita i det sura äpplet. ska på ölfestivalen i nacka med min bror och några. lördag ska jag träffa min tärnas nyförvärvade pojkvän som är på blixtvisit från Ryssland där han bor tillfälligt.
    Ska sedan på lördagkvällen ha min bedårande guddotter på besök över kvällen och natten, så det blir väl att skåla i mjölk framför disneydags.
    Söndag blir det mys hemma hos mamma. Hon ska laga middag och så ska vi prata bröllop.

• jennysnartfru

Hej på er!
    Haft en förskräcklig natt och dag..
    Trodde jag skulle ligga på operationsbordet idag. Haft kramper hela natten och på dagen, men efter besök hos läkaren så visade det sig att jag är stressad. Hur man nu kan sätta en sån diagnos. Jag var helt säker på att det var blindtarmen. Eftersom jag hade ont bara på höger sida.
    Så slutet gott allting gott. Inget större fel på mig så nu kan man koppla av inför helgen. Värken är mer eller mindre borta.
    Hur e det med er?
    Kram

• jennysnartfru

Vi har inte heller skickat ut våra inbjudningar. Målsättningen är att så ska ske under Oktober månad.

• jennysnartfru

Vi kommer ha DJ, det känns som så mycket gambling med liveband då vi inte känner till några som är bra.
    Min kusin och hans band skulle gärna spela men han tillhör Linköpings studentkår och min kille är KTH:are så det går inte.. Man kan tydligen inte låna andra kårers band.
    KTH har inget som tilltalar oss tyvärr.

Trycker ni upp era inbjudningar hos tryckeri, ni kan inte rekommendera något i Stockholm?

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...