• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Skottdagen2008

Jag betalar 495 kr i timmen och hon trodde att allt skulle ta ca. 2,5 h.

• Mica o Krille

Oj! då kanske hon är rätt "billig" då?

• Mica o Krille

Eller det hamnar ju på samma pris.. åååh.. hahaha. Ursäkta, sitter o väntar på att sonen ska vakna så jag kan ge hnm välling o sen krypa ner i säng. (han e 2mån så )

• Skottdagen2008

Min son sover mellan oss ännu, eller rättare sagt numera somnar han egen säng och vaknar och kommer till vår vid typ nu, 23-tiden. Han är 1 år och 9 månader.

• Mica o Krille

Han gör det ibland med oss också, men oftast sover han faktiskt bättre själv.
    Har en dotter på 3 år också, fyller år nu den 10:e.

• Mica o Krille

Ska ni dansa bröllopsvals? Vad ska ni ha för låt?
    Vi vill dansa vanlig tryckare, känns mkt närmre o varmare så. Kan man ta en vanlig låt som tex Bryan Adams - everything i do, i do it for you ?

• Gotland08

vinterbrud: Den första buketten är ungefär så som jag tänkt mig. Tycker den är jättefin. Gillar det milda mot ruinens gråa

Mica o Krille: Bra!

• Trettondagsafton

En sak som man väl bör tänka på är att alla blommor inte tål kyla. Gotland08 - du verkar ju ha lite koll - vad ska man undvika?

Min morbror gifte sig samma dag som vi (fast för 28 år sedan - numera skild) och hans frus bukett med tulpaner vek sig dubbel så fort de kom ut ur kyrkan så kallt var det.

• jennysnartfru

Mica och Krille
    Jag har kollat in er inbjudan-jättefin men jag skulle vara försiktig med klädsel:festklädsel. Finns ingen klädkod som lyder så plua att det gör det svårt för gästerna att veta vad de ska ha på sig.
    Om du behöver råd finns DN.s etikett med Magdalena Ribbing på deras hemsida.
    (Bara ett tips).

• jennysnartfru

Mica och Krille
    Psalmerna kanske är lite långa, men man behöver ju inte ha alla verserna. Vet inte om vi kommer ha alla verser, men tror det. Vigseln känns väldigt viktig för oss, men ska försöka så den inte blir för långrandig.

Kallor är väldigt känsliga för kyla eller snarare om de varit ute i kyla och kommer in i värmen så vissnar dom direkt.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...