Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Tack för komplimangen! www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2515733-69.html kan du se diskussionerna kring stövlar. Där kan du även leta dig vidare till Akvavits inspirations sidor som du hittar under hennes profil. Där kan du se bilder på hennes stövlar. De är balla.

• Gotland08

Inte sett dem i affärer tyvärr... Men de kostade visst bara 400 på nätet och det var inte svårt att beställa. Är själv sugen!

• Gotland08

vinterbrud: Sjunger du i kör? Var någonstans? Jag sjunger också i kör och vi hade Jill som gästartist för ett par år sen när vi hade vår julkonsert. På www.stjarnjul.se/ kan du se om årets konsert. Det är ju bara så sanslöst kul att sjunga. Mysiga stövlar!

• Gotland08

Jennysnartfru, du är klok som en bok Visst är det så! Grejen är väl den att den klänningen jag skulle sy är en modell som kanske är mest smickrande för mig och därför funderar jag, speciellt när det gick så fort. Att jag vill ha en liten ärm på den är eftersom jag passar bättre i det. Bilden visar ju en modell som passar i klänningen utan ärm men jag ser inte ut som hon gör. Klänningen kommer om två veckor och då ska jag testa med och utan mina ändringar så kan ni tycka till vilket ni tycker blir bäst Aldrig fel med utomståendes synpunkter.

• Gotland08

Vad kul Q att du har provat den och gillade den. Jo, vi får se hur det blir...har inte riktigt fattat att jag är med brudklänning

Känner att jag måste ta tag i planerandet nu. Tiden bara rinner iväg. Vi håller på med övervåningen också, ska bli klar till jul. Spackla och slipa är inge roligt...

• Gotland08
    kan inte låta bli att le när jag tänker på att du kallar dig pannkaka Jag har drömt två drömmar. Den senaste handlade om att jag inte vill gifta mig eftersom jag inte fick gifta mig med min m2b utan det var någon annan kille som var min fästman. Blir nog lätt så när man har många tankar på bröllopet.
  • Gotland08

Bättre i drömmarna än verkligenheten

• Gotland08

Jag skulle nog byta till sandaler i kyrkan och köra på stövlar ute.

jennysnartfru, vi har "bara" bokat flygbiljetter till Kapstaden och tänker hyra bil och ta in på olika hotell. Det är vår smekmånad. Vi vill inte vara på samma hotell i två veckor. Det är väl samma sak där som med klänningar och allt annat som rör bröllopet. Det finns inga måsten, man gör som man själv vill

• Gotland08

abbie, tack och hoppas de har klänningen på lager. Vore tråkigt om du inte fick din drömklänning. Ska hålla alla tummar och tår

• Gotland08

Tack! Det känns bättre och bättre Blommor ja, har inte helt bestämt mig än men det lutar mot rosor i en rund bukett. Creme och ljustrosa tror jag blir snyggt.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...