Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Tycker jag att du ska göra Jag ska åka och sjunga med kören och herrkören hela helgen. Vi laddar för vår julkonsert. Ska bli riktigt kul. Vi ska bland annat ha Janne Åström som gästartist.
Tycker jag att du ska göra Jag ska åka och sjunga med kören och herrkören hela helgen. Vi laddar för vår julkonsert. Ska bli riktigt kul. Vi ska bland annat ha Janne Åström som gästartist.
Jag är värdelös på att känna igen människor. De jag känner igen är de som vi har jobbat med och knappt det Jag är verkligen dålig på namn...
Jag håller med om att det ska bli skönt med bröllopsresa. Vi ska till Kapstaden.
Jag har inte fått datumet än. Någon gång i början på januari. Jag tänker titta igenom garderoben och köpa några nya fina spetstrosor och Bh.
Vinterbruden, 9 veckor...det kommer att gå fort!Kan inte fatta att det är så kort tid kvar. Vi kommer att köra slutet på Dirty Dancing. Ska börja öva i mellandagarna
Nu är SB bokat till den 4:e januari! Kul! Ska träffa fotografen den 7:e december för att prata igenom det. Jisses det är ju i nästa vecka! Känns bra och träffa personen innan. Tiden rusar iväg känns det som! Kopplar av den värsta planeringen till jullovet. Efter julafton blir det bröllop för hela slanten.
Vad tråkigt att så pass många har tackat nej, men du gör rätt i att fokusera på de som har tackat ja och nya lyxiga underkläder är ju aldrig fel Känns lite tokigt att berätta att vi har fått en stor andel som har tackat ja. 94 st av 104, ett par som är inte har kunnat svara än.
Kolla med den fotograf som du funderar på. Den jag först valde skulle inte hinna ta bilderna eftersom hon skulle ha ledigt över jul och nyår och innan jul var hon fullbokad. Nu tror jag att det blir bra med henne som jag har anlitat. Om inte får jag väl ta och göra om det som 1-årig bröllopspresent
Skottdagen, var inne och tittade i ditt bildgalleri och såg bilder på kläder till m2b. Var har du hittat den bilden? Min m2b är ute efter en grå frockcoat/längre kostym look utan för mycket kruseduller Den bakre såg ut som det han beskriver.
Har inte tänkt så mycket på min kroppsfärg till bröllopet...men jag tror jag kör på hur jag ser. Kanske att jag tar två turer i hotellets solarium dagarna innan men jag är ljus och fräkning så det får ju inte bli för mycket
Sitter och lyssnar på Come What May! Den är bara så vacker. Har frågat en tjej om hon vill sjunga "kill"inslaget. Hon har en helt sanslöst härlig bas. Ikväll ska jag prata med sopranen som också sjunger som en gud. Hoppas hon vill och att det funkar. Båda har starka röster så jag tror inte att de behöver förstärkning av mickar eftersom vi är i en ruin med tak. Börjar bli dags att fila på vigseln så den får mogna fram. Vi har ansökt om tillfällig vigselförordning för en av våra vänner men inte fått något svar än. Håll tummar och tår!
Visst är den fin Vi ska ha Enya Only time som ingångsmusik och sedan en kort dikt el. dylikt från vigselförättaren och sedan Come What May...längtar!
Låter underbart! Har inte Zorromusiken i huvudet. Måste leta upp den när jag kommer hem från kören... Det enda sorgliga med att gifta sig utomhus i en ruin i februari är att vi inte kan ha så mycket musik vi vill...blir för långt och kallt