• Fru Hennerdal

ÖREBRO-par (ny tråd)

Hej alla Örebroare!

Såg att den gamla tråden var avstäng för svar och öppnar därför denna istället.

Vi gifter oss den 31:a Maj 2008 i Tysslinge Kyrka.

Längtar!

Hur går det med er planering?

• Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)
  • Waersta

Jag älskar mitt ID, finns många andra mineralsmink som säkert också är bra men jag gillar mitt ID. Använder det jämnt.
    Hm.. så om hon inte sminkar så måste jag häva mig in till stan iaf för sminket.. kanske lika gärna kan göra allt där då?

HannaMagnus skrev 2007-10-09 08:27:28 följande:
    Inte heller bokat frissa och smink, hon i Hallsberg, Klippt&Skuret, sminkar inte... Har också hört massa positivt om ID-smink, tänkte jag skulle prova...
  • HannaMagnus

Men...för några år sen så var det väl en tjej som hade nån makeupgrej i hallsberg..? Kanske den finns kvar, minns bara inte vad hon hette eller vart stället låg...=/

• HannaMagnus

Vart i stan har du tänkt dig?

• Waersta

Vet inte alls.. "känner" en tjej som håller till inne i stan, supergullig, men vet inte om det passar. Jag vill ju ha någon som vågar ta ut svängarna lite. Då kan jag ju göra make up hos vem som helst när jag redan är i stan.

Skulle vilja göra den på hudateljén, ska ju dit i november, får fråga dem då.

HannaMagnus skrev 2007-10-09 08:59:34 följande:
    Vart i stan har du tänkt dig?
  • Fru Hennerdal

Jag har nog tänkt sminka mig själv...är så rädd att bli översminkad. Lät sminka mig då jag skulle på min studentba och jag såg verkligen inte ut som mig själv på fotona.

Klurar lite på vad som är lämpligast i ordning....frisyren eller maken först?

• Waersta

Jag tänker spontant frisyren först! Annars så om det ska sprayas och grejas så är det nog lätt att sminket blir förstört..

Fru Hennerdal skrev 2007-10-09 14:35:43 följande:

Jag har nog tänkt sminka mig själv...är så rädd att bli översminkad. Lät sminka mig då jag skulle på min studentba och jag såg verkligen inte ut som mig själv på fotona.Klurar lite på vad som är lämpligast i ordning....frisyren eller maken först?
  • Waersta

Har ni tänkt ha tiara? Blommor eller annat i håret?

• lillan31

Jag hoppar in här i hår och smink snacket

Jag har nog tänkt att ha en mindre tiara...Det få inte bli för mycket, då min klänning är ganska "mycket", eller vad man ska säga.

Men jag ska nog rådfråga min frisör oxå...

• Jonna83

Jag är hääär.. Skulle egentligen inte varit det utan hos fotografen som vi ev. ska boka men han ringde sig sjuk :/ *suck* Jag som har väntat så.

Svar på tråden ÖREBRO-par (ny tråd)