ÖREBRO-par (ny tråd)
Hej alla Örebroare!
Såg att den gamla tråden var avstäng för svar och öppnar därför denna istället.
Vi gifter oss den 31:a Maj 2008 i Tysslinge Kyrka.
Längtar!
Hur går det med er planering?
Hej alla Örebroare!
Såg att den gamla tråden var avstäng för svar och öppnar därför denna istället.
Vi gifter oss den 31:a Maj 2008 i Tysslinge Kyrka.
Längtar!
Hur går det med er planering?
inte en aning, jag kommer höra mer ifrån Ragnar idag.
Okej.. du får väl hålla oss uppdaterade då ;)
ska ringa till FOLKs imorgon.. hoppas hoppas de kan nästa sommar.
Jag har prelliminär bokat hos Louise H, men jag tror nog att FOLKS är billigare då, inte för att jag vet.
hm..ok, aldrig hört talas om nån av dom.. kanske oxå borde kolla runt lite, är så inne på Salong Goa av nån anledning att jag knappt övervägt andra..
Ska ni ha levande musik? Vi har bokat ett nu.. som present av mina föräldrar.
vi har ju bandet som ska spela under vigseln. We gohsts. De ska även få spela lite på festen.. men sen blir det cd.
ok.. jag blev lite nervös över att det skulle kännas lite överarbetat att ha ett band i hardemos lilla hembygdsgård.. Men då är det inte det :)
nej inte alls, de får fin fin plats på scenen ju.
Hejsan.
Ny örebrobrud här, gifter mig i början av februari.
Nu till min lilla fråga: Vi ska ha ett litet bröllop ca 40 gäster där medelåldern nog kommer att ligga runt 40...
Frågan är om vi ska ha musik eller ej. Min karl tycker att det är för lite folk för att ha musik, att gästerna iaf är för gammla för att dansa!!
Jag vill ha musik, bara för att det är ett litet bröllop behöver man väl inte göra det tråkigt för det?!
Vad tycker ni?
Ska jag trycka på om musiken eller ej?
Tycker att det är jätteroligt att det är sån fart på den här tråden. Får många bra tips.
Klart ni ska ha musik!! Kör hårt!!
Simsan78: så litet är väl inte ett bröllop med 40 personer! klart ni ska ha musik Var i örebro ska ni gifta er?