• fluff83

han vill men inte jag...

nja både och, jag ville inte heller stoppa i mig en massa plus att jag inte mådde bra på dem så ja tänket ja skulle rpova att vara utan dem och det känns hur bra som helst, mår inte illa längre =)=)

börjar fundera på att läsa ngn frisdtående kurs i ledarskap eller ngt är redan trött på att ingen i kommunen förstår vad vi sjukgymnaster gör egentligenb.....

• fluff83

scottish wife =) tack för din fina berättelse =) Riktig solskenshistoria =)=) Håller med dig, vet bara inte hur ja ska få honom att förstå det utan att såra honom gån gpå gång, han hoppas ju varje ny månad att den här månaden nu har hon ändrat sig.....

Älskar honom så mkt och vill inget hellr eän att skaffa barn med honom men inte NU... =(

Mrs D lycka till!!! känner igen det där, med att försöka trycka in lite ointressant fakt som man läst 10 ggr typ men inte lyckasts få in ngn av dem gångerna ändå känner man igen det när man läser det=(

• fluff83

NEJ känn dig absolut INTE dum.... när våra bekanta och min bror tex berättade att de skulle ha barn kudne jag kanppt bli glad på ngt sätt vill ejag också vara först fast jag just då inte vill eha barn egentligen men de kunde ju ändå inte bara hinna före.... blev skitbesviken... som du säger man känner sig asdum som inte bara blir helhjärtat glad men jag har fortfarande inte riktigt accepterat att brorsan ska ha barn med sin tjej (troligen stör jag mig för att han inte har velat h abarn typ hela sitt liv och jag i min lilla värld inbillar mig att hon tjatat sig till det =() Så självisk e jag men det kändes som om jag förlorade ngt på att de skulle ha barn vet inte riktigt vad... Håller med dig e så "tråkigt" när det blir så att många roliga saker sker samtidigt men försök njuta av er tid och ERT bröllop =) dagen går alldeles för fort när den väl kommer och jag sitter och tittar på bilder ngn dag i veckan för att minnas tillbaka =) (patetiskt??) I alla fall jag känner med dig har varit där själv inte kul

sorry vad långt det blev =( kramis!!!!

• fluff83

ja vet det känns så j-la konstigt precis osm man vill fråga ut dem om det verkligen är det dem vill göra !! =/

mannen min har börjat fråga så smått om det "förbjudna" som han kallar det... han pratade om hur han såg oss ha barn och umgås med typ mina syskom och deras barn... jag känne rinte alls för den bilden just nu...SUDDA jag förstå rhonom och ibland bli rja också sugen MEN jag har precis just idag börjat ett nytt jobb och det sista jag behöver just nu är att bli gravid... jag bad honom ge mig till iaf årsskiftet så ja kommer in i jobbet... fick inget riktigt svar... men det är jag som håller i preventivmedlena såå...

fy vad tjåligt detta är börjar verkligen tröttna på detta eviga diskussionsämnet här hemma, som jag sa för ngn vecka en så vill jag nästna undivka närkontakt och det är ju inte alls bra för då glider mnan ju bara längre och längre ifrån varandra det är ju den biten vi är som bäst på....==)

Förresten har en lite fråg aatt ta upp =) om ens sambo/man/kille lägger på sig en massa massa kilo får man påpeka detta då?? Jag kan ärligt säga att jag älskar min man MEN han har varit sexigare...usch vad utseendefixerat det lät, men när vi har sex typ missionären tar liksom hans mage i min =( och jag har då ingen mage alls... har tänkt ta upp det men det är såååå svårt. han ahr försökt och sagt att han ska gå ner i vikt flera ggr men han verkar inte riktigt vilja det för han sitter ändå och hångar i sig pizza på jobbet. jaja bara en parantes...

kramissssss

• fluff83

det var ju faktiskt inte så dumt förslag det där med att berömma så fort han gör ngt bra, var inte det på tv?? "klickerträna din man" =)=) alltså istället för att klicka som man gör med en hund så sa man ngt bra när han gjorde ngt rätt på så vis skull eman leda in dem på den "rätta" vägen Gud det lät ju som en sekt grej!! ja du förstår vad jag menar...

Ja det är iaf hur ja försöker skjut aupp det just nu, MEN nu är det så att vi gick upp i div 1!!!! sååå nu är ju frågan om ja ska ta mitt livs chans och se om ja skulle hålla för ettan, se hur bra ja kan bli ELLER om ja ska lägga ner och bli med barn.... när ja nämnde för honom att ja blivit j-ligt sugen på att kanske testa så blev han itne särskilt glad kan jag ju säg... har sagt innan att ja ska sluta efter denna säsongen pga att ja skadat mig mkt MEN denna chansen kommer ju aldrig igen....grrr vilket dilemma, samtidigt som jag är skit trött på fotboll så är detta ett lite annorlunda läge... jaja sorry

satt hos syrran härom dagen och höll hennes nu 8 månader gamla dotter och mös MEN jag kände inte ngn gång under den stunden att en sån här egen liten underbar varelse finns plats i mitt liv just nu... men sen två minuter senare kände ja tvärtom... fy vad jobbigt.....

• fluff83

ja fast jag börjar undra om han driver detta utan att tänka på det... han förstår nog i sinom tid men just nu gör han det INTE... =(

Han vet hur mkt jag sakdat mig och är förmodligen bara rädd om mig men samtidigt är fotbollen och har varit så himla viktig alltid, det är liksom ...min grej... har inget annat ja e bra på... =)

jo det är klart man kanske inte får den där känslan som du säger av att håll angn annans barn... sant... men men vi får väl kånka på med våra diskussioner... får se vad han säger ikväll om att ja ska spela inomhuscup nästa helg... =( han trodde ja skulle ta det lugnt nu ett par veckor, men så blir det inte... serien höll på så länge iom kvalet. Håll tummarna! att han tar det bra alltså=) kram på dig!!!!

HUr går det i skolan förresten?

• fluff83

Jo det är klart det argumentet ska jag definitivt använda =)=)

ja det är konstigt det där att man alltid har mer att göra än tiden räcker till =( vad var det du skulle bli nu egentligen ?? =) lät rätt segt den där läsningen ....

har idag klarat av min tredje dag på mitt riktiga första jobb, har så j-la mkt att göra, typiskt enligt Sjukgymnasten jag ersatt så har det varit superlugnt i flera månader men det är klart att bomben ska slå ner när JAG kommer jaja det är som dem säger var glad att du har mkt att göra, det betyder att du har ett jobb!!! =) kram kram

• fluff83

bröt ihop fullständigt igår kväll, vi hade hm ja sex också av en liten "olycka" så drogs vi båda med och det hände som enligt mig inte får hända, sen hade jag ångest för det hela kvällen, mannen i mitt liv försökte berätta att han skulle ställ aupp för mig om det var så att jag skulle bli med barn, jag bara grät och försökte förklara för honom att jag inte orkar ha den pressen på mig mer att jag varje dag känner det som att jag sviker honom genom att ge honom ngt barn... osv osv till sist så tog han faktiskt åt sig och sa att hanitne ska vara på mig mer utan försöka släppa det åtminstone för ett tag.... TACK!!!! äntligen var det ett rejält breakdown som behövdes....=( jaja kommer iaf vara nervös om ngn vecka när mensen säkert sk adra u tpå tiden bara för detta hände....

• fluff83

Tack tack, men jag har alltid sagt att gjort är gjort han är trots allt min man och det var itne precis så att han tvinga mig till att ha sex med honom =)

MEN det ligger faktiskt ngt i det du säger, när måste man ta ett sådant? Har hört att det ska vara en massa biverkningar på dem, stämmer det??

jo typiskt killar att fatta då =) Håller med dig.
    Hur längesen sluta du med pillerna nu?? Ja det är det värsta att man inte har så jämnt och fint humör längre som när man åt p-piller. nu kan man braka loss ena timmen och flyga på moln nästa =/ är nog itne så lätt att leva med mig =/

• fluff83

ja håller med dig, den dagen jag slutade äta piller så kändes det som en sten föll från hjärtat man har ju ingen aning egentligen om vad som händer med kroppen när man äter allt det där hormonpacket...

jo det är ju det som är grejen känns ju inge bra att ta en pilla så, vi har ju ändå tänkt leva tillsammans, men jag förstår godisråttans tanke... men jag tror ändå att sklle det nu vara så får jag ju stå för vad jag gjort, kan inte skylla det på honom eller ngn annan vi var två om det jag älskr honom och han har lovat ställa upp för mig så... vi får se helt enkelt... det konstiga är att sist jag trodde jag blivit på smällen blev jag både lättad och superbesviken när jag kom på att jag inte var gravid.... knepigt det där man vill itne men när man ställt sig in på att det är så bli rman ledsen när det bara var ...tomt...

Svar på tråden han vill men inte jag...