Ja det kändes verkligen som om allt blev på riktigt när jag pratat med barnmorskan. Kände mig inte så gnällig när hon började fråga hur jag mådde och allt, grabben min är väl måttligt intresserad vid det här laget, antingen e man ju trött, illamående, hungrig, ont i magen eller allt tillsammans. VAr så skönt att bara få höra ngn säga att du e helt normal =)
MEn shit ja det har jag inte tänkt på när du sagt det innan, hur vet du då hur länge du gått? vad spännande mer överraskning på ngt sätt då =) Nu kommer jag bli en symtom letare =) väldig trötthet jaha ja..... =) har du huvudvärk???=)
HOn blev bara glad och gratulera, såg på henne att hon nog inte hade väntat sig det dock, såg hyfsat chockad ut.. hon bara log liksom och visste inte vad hon skulle säga... sen avslutade hon med GÖTT då e vi ju mammalediga en del ihopa i alla fall!!!
Berätta för en tjej på jobbet nu igår också, vi pratar om all tmöjligt så det kändes som om hon borde vara den förste på jobbet att få veta, hon bara skrattade och sa att det visste hon redan. Jag blev helt blek och bara hur kan du veta det??? men så sa hon att hon fattat det när vi var på utbildningen i Göteborg för jag var så sjukt trött hela tiden och drack inget vin.... hähä var ganska skönt på ett sätt för hon har verkligen inte varit på mig ngt överhuvudtaget utan bara väntat ut att ja skulle berätta själv, kändes jättebra faktiskt blev så himla glad på ngt sätt =)
Vi har bestämt oss för att berätta för familjen på julafton, vi äter julfrukost med grabbens halva och sen firar vi på kvällen med min halva. Min grabb tänkte ringa utifrån parkeringen och be sin mamma hämta papper och penna och skriva ner det han har att säga, och typ börja med datumet då som vi nu tror är runt mitten på juli så; mamma skriv ner detta; Den 22 juli ska jag bli farmor! och se hur hon reagerar =) sen går vi in och äter med hela hans familj.
Är inne i en viktproblemsperiod, har alltid varit väldigt smal och fit, tränat som fn hela mitt liv, MEN NU är det andra bullar, när ja går snabbt känns det som om rumpan hoppar upp och slår mig på ryggen!!!! kansk einte riktigt så men det känn sså slappt allting men i och med att jag mår så illa vågar jag inte gå till gymet eller träna med fotbollslaget.... vet inte vad jag ska göra, kan itne gå mig trött heller, plus att det är pinsamt att gå ute och ulka mot folk....
min nya tränare är ett nöt och jag har nu i princip bestämt mig för att lägga ner helt. Häromveckan sa han att han ville prata med mig ang att han vill att jag och en tjej till ska hålla i rehab biten i laget i och med att vi är sjukgymnaster. Så frågar han hur jag tänkt göra med fotbollen och jag säger att jag vet inte men jag kommer nog inte satsa uppåt för jag har inte tid med det i och med mitt jobb och den långa pendeltiden. och då säger han pedagogiskt och fint ja du har ju ingen plats i a lagstruppen, du har varit skitduktig denna säsongen men nu vill jag vara ärlig och säga att du måste inse dina begränsningar!!!!!!!!!! VA FAN!!!! tänkte jag säger gubb fn!
jag tog en plats i årets A-lag och har bara vuxit för var match han ska inte komma och tro han kan säga till mig vad jag kan och inte kan, jag har fn varit ordinarie hela säsongen men visst!! För tillfället har vi dessutom inte ett enda nyförvärv som är gammal nog att spela i så hög division! Vår förra tränare resonerade helt annorlunda, han sa att han ser till vad han har för spelare. alla typer behövs grisspelare (Som jag) och tekniska spelare, han sa aldrig att du kommer inte ta en plats i A-laget han sa jobba så hårt du kan och se hur långt det når!
Den nya tränaren känner mig för fn knappt! grrr han var dessutom lärare!!! nej mitt sug för att hjälpa den klubben överhuvudtaget ligger j-ligt nera kan jag säga, funderar på att lämna klubben helt men sen samtidigt så sa min förra tränare att jag måste tänka på att det är en merit att ha hållt i rehab trän för ett lag i den höga divisionen..... men fn vill inte om folk runt omkring en är såååå pedagogiska!!!! Hu rmånga flicksnärtor i 15-16 års åldern kommer han trycka ner i skorna!!! man blir inte precis sugen på att springa sig svettig för honom i B laget, fast jag från början tänkte fortsätta där... ååhh känns nästan skönt att det är som det är nu för han kan inte säga ngt, jag har hintat om att jag kan tänka mig hjälpa till på villkoret att jag ej ska ha hand om det ensam, vet ju aldrig hur man mår om en månad eller två kanske får värsta hemska foglossningen....
jaja det ble vhemskt mkt info på liten yta =) sorry!
e så skönt att kunna prata av sig allt skit funkar inte med vissa av kompisarna som bara älskar den nya tränaren!! =( jaj det ordnar sig väl. var och tog ett nytt foto till mitt körkort idag måste ha nytt eftersom jag tagit ett till efternamn sen bröllopet. ser som vanligt ganska risig ut på kortet men det är väl bara så... sanningen ljuger inte =)
kraaaaam ha ne trevlig kväll!!!