• fluff83

han vill men inte jag...

jo jag önskar nästan att jag inte var på festen blev bara skitjobbigt med alla påhopp, precis som jag måste berätta för dem !! grrr ska nog itne visa mig på ett tag nu...

Blev ingen promenad =( fick itne tag i henne och hon försökte inte få tag i mig så ... vet itne vad som hände, gick en runda med syrran istället och berätta att de hoppat på mig och sagt jag var gravid osv (sa aldrig att ja faktiskt var det) fick massor av sympati där så det kändes bra =)

ja lite smått känds så konstigt när ja berätta det för min kompis, ville både ta tillbaka det och inte för samtidigt är det så mycket roligare när fler vet, men lite spännande än så länge att vi faktiskt bara är tre stycken som faktiskt vet =)

Ha det så gott i badet =)

Ska åka på utbildning i morgon kväll och vara borta tills sent på torsdag kväll. LIte jobbigt att vara folk så nära så länge, vi är fem stycken som ska åka upp till Gbg och dela rum dessutom. Tänk om jag börjar må illla på morgnarna eller ngt nu! Hoppas inte!!!! En av dem är lite misstänksam och var på mig innan ja själv ens visste jag var gravid, två ggr har hon frågat dessutom för att försäkra sig om det... får väl se hur ja klarar veckan...

ha en bra vecka så skriver ja igen på slutet av veckan hur det gott =)=) och allt nytt som hänt =) kraaam

• fluff83

hej

äntligen hemma, dagarna har gått sååååå sakta, var ute på restaurang och fick in förrätt med ngn konstig ost på direkt blev ja misstänksam (övertramsig jag vet) men började så klart fråga direkt om de hade ngt annat eftersmom jag inte rakt ut ville fråga om det var pastöriserat även om jag så klart innerst inne visste att det nog var det överallt här i sverige. men men också igår och i morse har morgnarna varit fruktansvärda har varit sååååå kräkig precis när ja gått upp har som tur varit inte kräkts ngt, då kan man ju iaf skylla på att man bara är extra trött eller ngt bara. Igår kväll kändes det bara så dumt, de delade på en flaska vin och ville så klart bjuda och jag sa vänligt men bestämt nej ett par ggr de gav sig men tyckte nog det var konstigt eftersom jag inte brukar spotta i glaset... men men ingen sa ngt iaf. Det kändes super även om ngn säkert misstänkte så sa de iaf inget. Åh nu kom ja precis hem till min älskling som skickade världens sötaste meddelande igår där han skrev att han inte kunde tänka på ngt annat än sin familj dvs mig och lillen och bara längtade efter att hans gravida hustru skulle komma hem... det kändes så underbart men onstigt och skrämmande på en gång och läsa de orden, lät så mäktigt "gravid hustru" "familj" men jo det är ju sant har inte tänkt på det så bara =)

Vågar inte köpa några bebiskläder ännu eftersom en del människor är mig på spåren =)

kraaaam!!! hörs sanrt igen måste bara sooova nu e så trött och ska jobba imorgon bitti som vanligt igen....

• fluff83

Men guuud vilken bra idé ULLARED har jag inte ens tänkt på dit kan jag ju åka och handla va fn jag vill för ingen jag känner är där ändå =)=) SKITBRA tips =) tackar tackar =)=)

Jag satt inne på livsmedelsverkets hemsida och kikade på den där listan men blev inte riktigt klok på allt, liteläskigt nu ioch med vi ska till västindien efter jul med, man skulle iaf var försiktig med insjöfisk och fisk från östersjön kändes som det viktigaste i fiskväg, men skaldjursbiten är jag osäker på fortfarande, får inte äta krabba iaf men sen fatta jag itne riktigt på vissa sidor är det ok med räkor men vissa inte ok, verkar om det är ok om de är tillagade men vet knappt, det är verklige läskigt och förvirrande. Fick i mig en skink macka nu i veckan och när jag ätit upp den blev ja så illamående när ja kom på att ja inte fick äta rökt skinka =( verkligen skitjobbigt just den biten iaf, älskar rökt skinka på mackorna. Varmrökt var ok.... jaja ska inte babbla för mkt om det men det är svårt helt klart....

Ja ett par 30 mil närmare så hade det inte varit så långt att åka och handla ihopa ju =)

tröttheten var det första jag märkte, har ni haft ngt mys oskyddat?? trodde ju som sagt inte det var möjligt att bli gravid annat än på de där två tre super känsliga dagarna vid ägglossningen innan mens, men det gick är ett levande bevis på vad lite oplanerad kåthet kan leda till =) Usch det lät hemskt tur att barnet inte kan läsa än =) har haft såna panik känslor idag... vill jag bli mamma??? ja jag vill bli mamma..... vill jag verkligen?? osv och sen får jag så dåligt samvete att jag nsätan sitter och gråter för mig själv att jag ens tänker en sån sak om det lilla livet i mig.... skitjobbigt, och grabben han bara försöker lugna ner mig, han har ju läst allt han hittat och säger hela tiden att allt är så j-la normalt =)alla mammor känner så osv.

Hur lång tupp i Bohuslän bodde du nu egentligen?? Själv bor ja i Nord östra skåne precis på gränsen till småland. kanske varit på IKEA i ÄLmhult ngn gång? bor skitnära det.

ha det gott!!!

kramar

det där illamåendet är lite konstigt, faktiskt idag har jag mått jättebra iaf på morgonen men innan lunch blev ja lite småhungrig tog fem minuter sen höll jag på att svimma av hugner, har blivit så fruktansvärt känslig för hela den här matbiten.... äter hela tiden och mkt också!!! kommer vara tjock och fet innan det ens borde synas att ja e gravid =/

• fluff83

ja man kan nog inte stirra sig blind på sånt hela tiden, mjölk och sånt däremot vill jag va noga med för det vet jag en som fick ett barn som hade funktionsnedsättnignar om man får säga så just pga opastöriserad mjölkvara. detta är ett litet problem för mig eftersom mina föräldrar driver ett lantbruk och har just sån mjölk bara.... vet du om det är ngn fara om det är tex i mat? eller är det ok?

men shit tänk om du också är gravid inte för ja e ngn expert men den där beskrivningen gjorde mig lite misstänksam =)=)

ÅÅÅHHHH du måste säga till när du gjort testet"!!!!! åh vad spännande!!!!! Håller med dig tänk vad man kan leva sig in i ngn annans liv =)=)

ÅÅhh vad kärt skrivit av honom, tänk vad killar kan vara ömsinta egentligen när det kommer till den här barn biten =) kommer nog aldrig bli så oerhört bortskämd som när jag är gravid har jag upptäckt redan tar han alla tunga kassar och väskor och jag får inte lyfta några kartonger osv =) han e så söt tror ja ska gå sönder om ngn tittar på mig =)

åh vad mkt grejer, vad roligt att titta på bebiskläder och fantisera hur ungen kommer se ut, grabben min började fantisera ihopa som bara den igår, att det var minst TVÅ var han helt säker på!! då fick jag lite panik faktiskt =) tyckte det räckte med en till en början =)

nej nu sk ajag till farmor och farfar på kalas =) roligt så här en lördagkväll... men det blir nog kanon blir nog fin mat rådjursstek eller ngt i den stilen..

kram på dig!!!! (håller tummarna =)=)=)=)

• fluff83

Tack kanon, shit känner på mig att jag kommer vara värsta sjukt överbeskyddande mamman innnan ungen ens ploppat ut... har alltid svurit att jag ALDRIG skulle bli en sån där morsa! =) Snacka kan man ju =)

ABSOLUT det hade varit häftigt =) Träffade min förra kille på nätet =) det hade varit skitfräckt åhh ja det är sant det är hemskt när man verkligen går och tror att man är gravid och sen är man itne det även om man itne tänker så mkt på det så har man ändå innerst inne en gnutta hopp.... vet hur det känns blev sååå besviken sist,ja det har jag ju berättat förresten =)

Idag har varit en skitdag, har gått och klökts hela dagen har upptäckt att om jag låter hungern gå lite lite för långt så kräks jag... väldigt lätt om man säger så... lite jobbigt när man är bland folk bara och itne bara kan hitta mat hur som helst, kanske ska börja ta med mig nödproviant vart jag än går... hm...

när var nu datumet satt till bröllopet?? Finns ju iofs inget finare än en höggravid brud =)=) Ååååhhh det är liksom vackert på ngt sätt =) Tänk vad stolt grabben din skulle va när du går upp längs altaret... =)

bt-träff häftigt =) några som gifter sig samtidigt? =) I GBg?

kram måste sticka mannen i mitt liv kom hem vi ska diskutera namn och ha lite "mys" med hoppas jag =) sen jag blev gravid behvöer ja liksom inte oroa mig över om vi har skydd eller ej =)

kraaaaam tack för du finns =)

• fluff83

gud vad kärt sagt =) Vad söt han verkar vara =)

skitbra ju att träffas i grupper så och få tips så mkt man kan slippa lägga onödig tid på det viset plus att det är mysigt att ha en massa gemensamt =)

Nej shit skulle inte klara mig utan sex å länge... hade ju varit på helspänn =)

Usch är hemma från jobbet idag känner mig så ynklig men bara jag känner den minsta konstiga lukten eller inte hinner stoppa i mig ngt preics när ja blir lite hungrig så bara klöks jag och klöks och klöks... pinsamt att va på jobbet då, fick jobba ihop en nödlögn om att jag hade värsta migränen idag.... fick dock frukost på sängen pga detta =) Grabben e ju hemma i veckorn ai och med att han läsr på distans så jag ahr blivit sååå omhändertagen idag.

Usch ska betala en svinig räkning nu för resan 39 600:- svider lite faktiskt .... men men det ska lbi sååå skönt när vi väl är där =)

juli det är fint då skulle ja engentligen velat gifta mig e så mkt fna blommor och grejer då... och varmt =) mitt i sommaren =) Ni får väl skicka ut en kombinations grej typ god jul och välkomna på vårt bröllop i juli förresten =)

måste ggå middagen är klar =) shit vad lyxigt =)

kraaaam

• fluff83

Hej hopp!!

kräket är igång eller vad man ska säga på riktigt nu, var på möte det första jag var på jobbe tidag, du vet känslan när man åker karusell och måste kräkas bar lite grann men inte kan kräkas utåt för att det så syns, så satt jag på mötet idag och SVALDE DET IGEN!!!! öööörrrrk vad jag bara ville springa ut men det gick ju inte mitt i alltihopa. Mår piss hade en liten deppig halvtimme i förmiddags när jag var tvugnen att köra hem från jobbet och lipa lite hos grabben min och tycka synd om mig själv lite... gud vad man blir liten på jorden i bland =)

Ehh varför vi åker nu jo, jag hade ju precis fått veta att jag hade jobb åtminstoen två veckor till när vi gifte oss alltså ville vi inte åka precis när jag faktiskt hade jobb för sen visste vi ju itne om vi skull eha ngn mer inkomst än en eller inte. sen visade det sig ju att jag fick förlängt och sen fast så då vågade vi boka en RIKTIG resa =) så vi åker den 2 januari och är borta i 14 dgr, Grenada i västindien blev det är lite orolig för maten men äter man på hotellet är det väl ok antar jag...

han läser historia för tillfället för att komplettera sin lärarutbildning med, han ska väl vara färdig snart hoppas jag... åh då är han högstadielärare tror jag =)

iihh pinigt att fråga igen, man vet ju att läget ändrats rätt drastiskt för deras del, men tror du inte de hade sagt till om de itne hade velat längre? Eller det vågar man kanske inte iofs... du gör nog rätt i att ringa och dubbelkolla... =) ja känns som ni får vara ute i lite mer god tid än vi behövde, vi hade ju iten allt klart förräns typ dagen innan eller ngt nej men vi körde verkligen in i det sista men det blev bra ändå som tur är =)

Nej nu ska jag gå och titta på filmen från bröllopet och lipa lite öve rmin figur som nu onekligen KONSTIGT börjar ändra sig och itne är det då bebisens fel ännu i alla fall.... har fått schyssta bröst dock =) DET kan jag ju leva med men resten rumpan och låren nej.... jaja nej du ska slippa höra detta =)

Lycka till med telesamtalet!!!!kraam

• fluff83

FAn säger jag bara står det i pannan på mig att jag är gravid???

Nu började en av personalen på en av mina avdelningar att fråga ut mig om jag var gravid... jag var ju hemm ai måndags plus att jag är nygift var hans argument... GRRRR hatar att de får rätt, e så glad för barnet men blir så ledsen när alla håller på så här hela tiden, tar udden av glädjen lite...

ska hem till min syster nu iaf, funerar på om ja ska berätta, kan inte bestämma mig för hon har en kille osm aldrig kan hålla hemligheter... men detta kanske han kan hålla, det är nämligen så att berättar jag för henne vet jag att han kommer berätta för honom. Har varit så med andra grejer innan i alla fall men men får se...

vågar snart inte visa mig ute bland folk för alla påhopp och stå och ljuga folk rakt upp i ansiktet känns itne heller bra men jag vill ju inte berätta ÄN, är ju bara i 7:e veckan.... mkt kan ju hända...

jaja nu ska jag försöka vara lite positiv hur var det på kott och växttrippen häromdagen ??

kraaa´m

• fluff83

Hej förlåt att det dröjt har varit så mkt de senaste dagarna har mått så himla dåligt....

grabben säger hela tiden att det är normalt att vara ledsen och det är normalt att gråta hela tiden denna perioden för det har han minsann läst... MEN det känns inte så roligt bara... gråter var kväll känner mig så ...fast... känns som om jag ena stunden vill hoppa av tåget och nästa vill jag så gärna ha barnet...

känns så himla jobbigt och av ngn anledning så vet jag knappt ibland varöf rjag gråter... skitjobbigt.

Åhh jag vill också köpa kläder =) låter fint finns det på hemsidan? (ja du ser nu är det helt plötsligt super kul med barn , men när ja tänker på mitt jobb börjar jag lipa direkt tex, och likadant vårt förhållande jag kommer aldrig mer ha honom bara för mig själv... känns konstigt)

HUr gick det med bilden bestämt er? Hade det varit min grabb och ett erbjudande om en hund så så hade det redan varit kirrat han ser aldrig några problem när det gäller hundar =)

ja det ska bli skönt att kasta i ansiktet på dem sen, för det känns fruktansvärt påträngande när folk håller på så, det känns som om det är så pass privat att de inte haer med det att göra. ALLA kommer se och veta att jaha de där två har legat med varandra det ser man ju på hennes mage iaf.. läskigt =/

åååhh vilken tur jag har dig, har försökt berätta för en tjej på jobbet hela veckan men inte vågat, försökt berätta för syrran men det gick inte, försökte igår berätta för en av mina barndomsvänner men klarade det alltså inte vet liksom inte hur man kommer in på ämnet på ett bra sätt....

vad var det för hund ni har nu?

kraaam

• fluff83

hej

förresten de där banden man hade om handlederna var hittar man såna, finns det på apoteket?

//kram kram

• fluff83

Hej hopp!!

Har berättat för brorsans tjej nu, vet att ja kan lita på henne, det var så skönt att få det sagt till ngn, börja nästan gråta bara för att jag hade sagt det till henne =) var jättekonstigt man e så överkänslig så det är helt sjukt, grabben börjar bli lite trött på mig nu har ju gråtit varenda kväll snart i en vecka...

Ringde till barnmorskan idag, kändes störtkonstigt att inte be om p-piler utan säga att ja jag vet inte hur man gör men antar att ja ska skriva in mig, jag ska ha barn... sen drog hon igång och frågade allt möjlig thur ja mådde hur de tkändes tips mot allt mellan himmel och jord men det kändes så skönt att få prata ur sig hur j-la dåligt man mådde och hur pissigt allt va... kände mig som ett psykfall men hon bara drog det klassiska allt jag var helt normal... i alla fall det dumma är att jag inte får tid förräns vi kommer hem från Västindien dvs den 21 januari!! SSKiT länge till ju...

återkommer med mera info....

åh låter som en helt fantastisk liten gatukorsning det där de brukar vara så j-la goa i psyket, bra alltså =)lugna och fina..

ja e så glad att slippe skolan, men samtidigt blir det tjåligt när det inte finns ngn som är barnsligare än dig själv längre... alla är ju äldre än mig på jobbet...

jaja kram!!!

• fluff83

Ja det kändes verkligen som om allt blev på riktigt när jag pratat med barnmorskan. Kände mig inte så gnällig när hon började fråga hur jag mådde och allt, grabben min är väl måttligt intresserad vid det här laget, antingen e man ju trött, illamående, hungrig, ont i magen eller allt tillsammans. VAr så skönt att bara få höra ngn säga att du e helt normal =)

MEn shit ja det har jag inte tänkt på när du sagt det innan, hur vet du då hur länge du gått? vad spännande mer överraskning på ngt sätt då =) Nu kommer jag bli en symtom letare =) väldig trötthet jaha ja..... =) har du huvudvärk???=)

HOn blev bara glad och gratulera, såg på henne att hon nog inte hade väntat sig det dock, såg hyfsat chockad ut.. hon bara log liksom och visste inte vad hon skulle säga... sen avslutade hon med GÖTT då e vi ju mammalediga en del ihopa i alla fall!!!

Berätta för en tjej på jobbet nu igår också, vi pratar om all tmöjligt så det kändes som om hon borde vara den förste på jobbet att få veta, hon bara skrattade och sa att det visste hon redan. Jag blev helt blek och bara hur kan du veta det??? men så sa hon att hon fattat det när vi var på utbildningen i Göteborg för jag var så sjukt trött hela tiden och drack inget vin.... hähä var ganska skönt på ett sätt för hon har verkligen inte varit på mig ngt överhuvudtaget utan bara väntat ut att ja skulle berätta själv, kändes jättebra faktiskt blev så himla glad på ngt sätt =)

Vi har bestämt oss för att berätta för familjen på julafton, vi äter julfrukost med grabbens halva och sen firar vi på kvällen med min halva. Min grabb tänkte ringa utifrån parkeringen och be sin mamma hämta papper och penna och skriva ner det han har att säga, och typ börja med datumet då som vi nu tror är runt mitten på juli så; mamma skriv ner detta; Den 22 juli ska jag bli farmor! och se hur hon reagerar =) sen går vi in och äter med hela hans familj.

Är inne i en viktproblemsperiod, har alltid varit väldigt smal och fit, tränat som fn hela mitt liv, MEN NU är det andra bullar, när ja går snabbt känns det som om rumpan hoppar upp och slår mig på ryggen!!!! kansk einte riktigt så men det känn sså slappt allting men i och med att jag mår så illa vågar jag inte gå till gymet eller träna med fotbollslaget.... vet inte vad jag ska göra, kan itne gå mig trött heller, plus att det är pinsamt att gå ute och ulka mot folk....

min nya tränare är ett nöt och jag har nu i princip bestämt mig för att lägga ner helt. Häromveckan sa han att han ville prata med mig ang att han vill att jag och en tjej till ska hålla i rehab biten i laget i och med att vi är sjukgymnaster. Så frågar han hur jag tänkt göra med fotbollen och jag säger att jag vet inte men jag kommer nog inte satsa uppåt för jag har inte tid med det i och med mitt jobb och den långa pendeltiden. och då säger han pedagogiskt och fint ja du har ju ingen plats i a lagstruppen, du har varit skitduktig denna säsongen men nu vill jag vara ärlig och säga att du måste inse dina begränsningar!!!!!!!!!! VA FAN!!!! tänkte jag säger gubb fn!
    jag tog en plats i årets A-lag och har bara vuxit för var match han ska inte komma och tro han kan säga till mig vad jag kan och inte kan, jag har fn varit ordinarie hela säsongen men visst!! För tillfället har vi dessutom inte ett enda nyförvärv som är gammal nog att spela i så hög division! Vår förra tränare resonerade helt annorlunda, han sa att han ser till vad han har för spelare. alla typer behövs grisspelare (Som jag) och tekniska spelare, han sa aldrig att du kommer inte ta en plats i A-laget han sa jobba så hårt du kan och se hur långt det når!

Den nya tränaren känner mig för fn knappt! grrr han var dessutom lärare!!! nej mitt sug för att hjälpa den klubben överhuvudtaget ligger j-ligt nera kan jag säga, funderar på att lämna klubben helt men sen samtidigt så sa min förra tränare att jag måste tänka på att det är en merit att ha hållt i rehab trän för ett lag i den höga divisionen..... men fn vill inte om folk runt omkring en är såååå pedagogiska!!!! Hu rmånga flicksnärtor i 15-16 års åldern kommer han trycka ner i skorna!!! man blir inte precis sugen på att springa sig svettig för honom i B laget, fast jag från början tänkte fortsätta där... ååhh känns nästan skönt att det är som det är nu för han kan inte säga ngt, jag har hintat om att jag kan tänka mig hjälpa till på villkoret att jag ej ska ha hand om det ensam, vet ju aldrig hur man mår om en månad eller två kanske får värsta hemska foglossningen....

jaja det ble vhemskt mkt info på liten yta =) sorry!

e så skönt att kunna prata av sig allt skit funkar inte med vissa av kompisarna som bara älskar den nya tränaren!! =( jaj det ordnar sig väl. var och tog ett nytt foto till mitt körkort idag måste ha nytt eftersom jag tagit ett till efternamn sen bröllopet. ser som vanligt ganska risig ut på kortet men det är väl bara så... sanningen ljuger inte =)

kraaaaam ha ne trevlig kväll!!!

• fluff83

ja ska till IKEA och handla med henne på jobbet nu, sk abli så skoj, e så roligt hon vill jättegärn aha bar också men de ha rinte kommit så långt i planeringen eller vad man ska sä'g men hon har många kompisar som fått barn så hon vet ju ändå en hel del och frågar och är intresserad så det är himla roligt, känns inte alls krystat heller.

men då få rni ju se till att ha lite make up sex snart ju, det bästa =)=) *s* jobba han till två inatt?? hm.... då får du kanske ordna med lite ljus och lätt klädsel i morgon kväll =) hihi jag tycker det är så himla roligt att planera sånt när man ska göra ngn glad så spännande =)=)

Behålll dem ju vet ju aldrig när du själv komme rbehöva dem ju =)=) mysigt att bara h akläder i så liten storlek hemma... nope vi ha rinte köpt ngt till bebisen än e lite rädd för det, tänk om ngt händer och så sitter jag där med små söta kläder och gråter fast iofs så blir det väl varken bättre eller sämre för att j ahar lite kläder eller så hemma.... hm kanske ska ta en titt på IKEA idag kanske hittar ngt sött =)

Jag tror att han inte är lika omhändertagande för att han just nu stackaren är ganska så sexuellt frustrerad, är ju så då att man itne är särskilt sugen på att pussas eftersom ALLA dofter får en att må lite kymigt inkl andedräkter av olika slag... vill ju liksom inte ulka i ansiktet på honom och man blir ju iten särskilt sugen då heller när det känns som man ska kräkas hela tiden.... tycker så synd om honom, vi brukade ha sex typ 3 ggr i veckan minst nu är det minimerat till max EN gång i veckan och det är alltid på mina villkor.... men det ä rlika mysig tpå kvällarna nä rhan ligger och pratar med bebisen och pussar på magen =)=) då kan man inget annat än le bara.....

nope nu väntar IKEA so long ha en bra söndag =)=) kraaam

• fluff83

Hej hej!

Det som inte fick hända har hänt... var hos ssk för vaccination igår och han säger att han är osäker på om han vill vaccinera mig eftersom jag är gravid. Han ber att få återkomma och vi bokar ny tid. Ser idag på eftermiddagen att han har ringt och ringer upp honom, han meddelar då vad en mkt erfaren vaccinations och utlands läk säger om vår resa... "Självklart bör hon EJ åka utan stanna i sverige, MEN om hon VÄLJER att åka så går det bra att vaccinera..." han avråder mig alltså från att överhuvudtaget åka...!!!! och avslutar med att valet är mitt hur kan jag veta om jag kommer drabbas av en magsjuka eller inte tex!!??? e såååå ledsen min resa mitt livs resa är på väg att gå ur händerna på mig och vi skulle åkt om typ 2,5 vecka! jag kan ju inte med gott samveta välja att åka och riskera ett missfall när jag blir avrådd av en erfaren läkare att åka....

snyft snyft

• fluff83

HEj!

Nu har vi lite bättre koll, vaccinationen är OK ingen fara att ta MEN om jag tex skulle åka på en magsjukga där nere är risken väldigt hög för et missfall plus att behöva ka in för en skrapning i ett land där man inte har en aning om standarden eller ngnting... ja vet inte blev bara j-ligt uppskrämd...

du har rätt i att risksen borde ju ha minskat, tror de säger med 65% när man passerat vecka 12. åhhh vet inte hur vi ska göra.... verkar inte som om vi skulle få ett öre tillbaka heller FAST vi bokade en svindyr avbeställningsförsäkring, den täcker i princip om jag bryter benet eller dör men INTE en graviditet där man avråds att åka för det är ingen sjukdom.... blir sååååå arg.... var inne och kolla om vi kunde boka om till annat datum men det var också kört för vi har redan fått biljetterna.....

fn vet inte hur det blir, grabben min säger att han absolut inte vill åka längre medans jag blir kluven, vet att det bara är pengar men samtidigt.... va fn är oddsen för att ngt skulle hända, å andra sidan OM ngt skulle hända så sa läkare att det i princip kan bli fara för både mitt och barnets liv.... vilket dilemma....

har berättat för hans föräldrar nu bara för vi vill eh ahjälp med hur vi skulle göra med resan och så.... hans mamma vill redan köpa bebisgrejer... =)

kram kram

• fluff83

Jo då hans mamma flippa ur precis som väntat och hans pappa opckså hon börja syna mig direkt för att kolla om det syntes ngt eller så... =)

ÅÅÅhh e så siggi nu, grabben ska iväg och jaga på tisdag hela dagen, OCH onsdag HELA dagen sen har han ledigt från jakten ett par dgr sen börjar det med jakt igen igen den 26:e, den 27:e OCH den 28:e KUL vad mysigt vi ska ha i mellandagarna!!!!! grrrr

Hoppas det blir ngn resa, som du sa är ju nästan förbi den där gränsen man brukar säga på 12 veckor ju... kanske kan leta reda på lite privatpraktiker där nere i förväg så man vet var man kan vända sig om ngt mot förmodan skulle hända... men det känns som om jag vill åka nu... man kan inte gå och vara rädd att jorden ska gå under hela tiden... vi får väl se imorgon hur det blir..

tänkte faktiskt åka och tjuvkika lite efter semestern sen i ngn rolig affär...kul att bara titta efter vad man skulle kunna tänka sig ha hemma... =)

jaja vi hörse =)

kram kram

Svar på tråden han vill men inte jag...