Hej hej!!
Nej jag vågar inte berätta än tänk om det inte klarar sig också har man sagt det till en massa som man kanske inte vill ska veta ja du vet.... så måste man ta att folk säger vad tråkogt osv. skulle nog inte klara av det då... nej jag väntar i af tills typ 12 v gått, ä renligt ngn kalender man kudne räkna ut det hela i att jag var i vecka 5 men då räknas ju även veckorna fram tills ägglossning då man ju itne är gravid men men man gör tydligen på det viset.
Jag har nästan försagt mig på jobbet flera ggr, i och med halsbrännan så och när folk berättar om kompisar som är gravida och att de vari toch köpt bebisgrejer och sånt då säger man nästan ja men jag kan ju köpa en sån ja med.... eller som idag när de ringde och frågade från kommunen om jag ville hålla i gympapass till våren, hm tänkte jag hur sl ajag komma ur detta nu då... men så kom jag ju på fotbollen då att, vi har gått upp till div 1 och ja kommer inte hinna med det. =) så slapp jag det, men idag när jag på frukosten räckte mig efter räksalladen och precis i ögonblicket kommer på att jag inte fick äta råa räkor och bara drar tillbaka armen så blev ja rädd att de skulle börja pracka på mig den eftersom jag alltid äter så mkt och det bara var lite lite kvar men det slapp jag, dock har jag en årsfest nu på lördag med laget som kommer bli tuff, MÅNGA Kommer undra varför jag kör och inte mannen min vad fn ska jag säga då??? ja e trött, NEJ, jag tycker inte om att vara bakis, NEJ, vet någara som direkt kommer säga AHA du är på smällen!!!! vad fn sk ajag säga då då ???? jag vill ju itne gå ut med det precis! svårt nu innan det syns riktigt och alla vet faktiskt...
Vi täntke berätta på nyårsafton för då är det prick 12 veckor =) eller kanske på julafton får se lite.
Ja fast det är en helt sjuk trötthet, jag komme ritll jobbet, somnar på skrivbordet direkt i princip vaknar till av att ja e så j-l ahungrig framåt lunch att ja måste köpa mat meddetsamma, sen blir jag Ännu tröttare efter maten och kämpar för varje minut som går till sklockan är halv fem och jag får köra hem, då börjar nästa projekt, att itne somna på vägen hem!!!! fast på kvällen när man väl kommit hem och ligger i soffan och myser då är det så mysigt sååå, man tar sig lite på magen och tänker att dä rinne där ligger det en =) Vi kallar den för lillen =) ibland lillan men ja e helt säker på att det är en pojk, vi gjorde ett sånt där högst vetenskapligt test du vet med ett hårstrå och en ring som man håller över handen =)
LIte skönt faktiskt att min bror och hans tjej ska ha nu i februari för då får jag vara ensam med stor mage, annars hade jag ju legat efter hela tiden =( ja e lite nervös för vi räkna på det och födseln skulle väl var typ i juni juli MITT I SEMESTERN!!! tänk vad sommarvikarier det är på förlossningen då!!!! eller??? !!!! fick värsta ångesten, när ja tänkte på att ja faktiskt ska klämma ut ngt väldigt stort!!! måtte ja inte gå över! mitt i sommaren dessutom. visserligen skönt för han har ju semester ändå =)
shit vad jag babblar förlåt men det är så kul att få prata med ngn om det förutom mannen min =)
KRAAAAAAm ända från skåne till dig!!!!