• snofsan

cocca-cola beroende :-( OT

oki ja vet dettta e ot .. men nu sitter jag här i natt och kan inte sova har druckit för möe cocca cola (i vanlig ordning) och har dåligt samvete.. suck det va juh nu jag skulle skita i sånt p skita i chokladkakkor (som oxå slank ner i magen ikväll)

asså ja blir så irriterad på mig själv för att jag inte kan sluta dricka cocca - cola... suck det e nästan så att man skulle bilda en klubb "anonyma colalist"

e det bara jag som blir irriterad och får ont i huvudet om ja inte får i mig minst ett glas cola om dagen?
    finns det nån mer här som e med beroende av cola?

• Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT
  • snofsan

heheh jag brukar kalla den för gyllene guld

• snofsan

fjäskan :
    Hej fjäskan å välkommen till anonyma colamaner :P

ja blir med torr i munnen å herregud hur ska det gå för oss vi kommer att bli tandalösa cola maner när vi blir gammla

• snofsan

Andie :

*BUGAR*
    min drottning

hur F*N lyckades du med det? ja tycker det e bara svårt att vara utan en dag, ja blir så otrolig törstig å det enda som kan släcka törsten e cola..

--------------

Men nu mina vänner SKA jag sluta med cola vill gå ner i vikt till bröllopet.. ja får vänja av mej med nån annan dricka först elle nått sånt

• snofsan

Sister of the Night . hahah ja verkligen

• snofsan

Liinda_e: okej NU ska jag definitivt SLUTA att dricka cola....

• snofsan

Tosa , A o P , välkommen alla e vi slavar under det gyllende guldet

okej jag har inte druckit nån cola nu på morgonen å ja känner hur det suger i cola tarmen som ja brukar säga.... det har inte ens gått en dag men jag SKA klara det här...,,,

att sluta med cola känns lika för jäkligt som att sluta med cigaretter.... ibland om jag tex bara har 50 kr vet ja inte om ja ska välja cigg elle cola fyyyy vad jag e svag...

• snofsan

A o P : prova sockerdricka då? :P

det brukar jag ta om det kniper bara för kolsyran å sockret skull...

• snofsan

A o P: hehe ja jag såg det programmet med en cola i min hand och mådde dåligt

• snofsan

fjäskan: oki du har slagit mig där på mållinjen

Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT