• snofsan

cocca-cola beroende :-( OT

catte . hehehe så tänker jag med kaffe faktiskt å cola å kaffe inehåller juh koffin bäge två.. så då tänker ja att ja dricker inte kaffe så då kan jag unna mig cola

meen! mina t'nder mår inte så bra av det..

• snofsan

Liinda_e. nä men de e bättre än vanligt vatten

• snofsan

dag 3 (känner mej som värsta missbrukaren)

nu e det bättre på morgonen men jösses igår var det verkligen HÅRT!! jag skällde på min stackars m2b hela dan igår å hade sprängande huvudvärk... åhh ja e allt sugen på cola nu.. undrar när de här jäkla suget ska försvinna,, för jag e helt bestämd på att jag ska sluta dricka cola... min m2b sa till mig att ja kunde börja dricka kaffe ist,,, men de e juh så himla äckligt.. tro mig ja har verkligen förskt med grädde socker ja allt till kaffet men ja tycker att det e så himla vdervärdigt..

• snofsan

nää ja de går inte alls juh.... har försökt med bara liiiite kaffe å massor mjölk funkar iaf inte suck ja kommer ldrig att bli vuxen juh

hur går det för dig då fjäskan att sluta med colan?

• snofsan

åj herregud nu e de jobbigt här lördag kväll ingen cola.... FJÄSKAN hur klara du det här det känns som om ja bara vill sprinag till affären å köpa en cola blir gaaaaaaalen snart

• snofsan

men du har väl dragit ner på colen iaf?

nu e dag 4 utan cola e inte lika sugen på coca cola längre faktisky!

jag har druckit annan dricka i helgen..

det känns som om ja har passerat dom kritiska dagarna utan cola

*kraaaam fjäskan* du kan göra det här

• snofsan

fjäskan: du får tänka så här att bara man slutar med colan (som enligt mig e den värsta saken att sluta med) så e de lätt som en plätt att gå ner i vikt man får inte det här "svullna" i ansiktet (iaf på mig) å ja märker det nu att ja har gått ner lite i vikt av att bara sluta dricka colan!!

• snofsan

höstbrud 08 fd07 : jag dricke inte cola ligtht heller de va nån som skrev det längre upp att om man äter fet mat å dricker cola light så tar kroppen bara hand m cola lighten för att det va nått konstgjort socker i den :S

• snofsan

jag håller med dig fjäskan. de e skönt att veta att man inte är den enda som drickar litervis med cola

• snofsan

hehehe sen får man juh inte glömma alla avgaser å man kan få canser om man äter för möe stekt mat osv. osv.... allt e typ farligt men ja tar ett steg i taget jag ska först nu sluta med colan de börjar att gå bra det e dag 4 fyra nu utan cola (nej j har inte fuskat en enda gång) :P

Sen ska ja börja motionera och banta typ..

sen vet ja inte okej då sluta röka å sen ska man planera ett bröllop mitt i det så JAG kommer difinitivt att bi en bridzilla !!!

• snofsan

hej å hå jag tror att ALL cola e farligt

nu e det dag 5 för mig och mitt cola begär har SLÄPPT!!! de e så himla sköööööööönt

hur går det för er andra?

• snofsan

vinrödapar : hmmm... ja kanske skulle pröva de..

• snofsan

hmmm.... undrar vad de andra gör då... hmmm kankse ännu farligare..

• snofsan

fjäskan : weeeeeeeeeeeeeeeeee VAD ROLIGT GRATTIS!!!!!!

yeah vi fixade de fjäskan

• snofsan

weee ja fall tillbaka igen... dricker cola igen..

• snofsan

ja men de blev nåttpositivt av de hella iaf ja dricker inte lika möe denna gången

Svar på tråden cocca-cola beroende :-( OT