Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

Har ni andra bestämt er för när ni skickat ut inbjudningarna än? Jag väntar nog bara tills efter årsskiftet sen har jag inte tålamod mer

• bridesilly

Men ta kort då Vill ju se ju
    16 aug skrev 2007-11-28 08:29:44 följande:

Men hallåå?? var är alla Igår satt jag med korten... skulle egentligen behöva lite utlåtande.. hihi men orkade inte ta kort osv osv Ska ge mig iväg & köpa papper... kram på er!
  • bridesilly

Lägg till dig i den listan som är uppdaterad senast någonstans här i tråden så kommer du med på listan i TS när tråden förnyas sen

lillaj skrev 2007-11-28 21:21:49 följande:
    Vi gifter oss 9 augusti 2008 så vi vill gärna vara med på listan!
  • bridesilly

Oj va lång listan börjar bli

• bridesilly

Kan bero på att de som lägger till sig på listan kanske tar listan i TS som inte är uppdaterad sedan den startades! Försök att alltid ta den som är mest uppdaterad när ni lägger till er så att ni kommer med i nästa TS när den nya tråden startar

• bridesilly

Alla ni som vill vara med på listan kan ju använda er av den uppdaterade från miss blue

• bridesilly

Hahahaha japp nu är vi ett ganska stort gäng

Virvel skrev 2007-11-29 21:24:19 följande:
    Tänk när du startade tråden då var vi bara ett liten fis i rymden i gämförelse med den atombomb vi är nu.
  • bridesilly

Hur många är vi igentligen? För många att räkna efter känns det som Sverige kommer få värsta bröllopsfebern nästa år haha

• bridesilly

Då räknar vi med att i augusti eller strax efter kommer vi få se 50 brudpar på bild från augustitråden då eller hur
    tjejer

• bridesilly

Ja då måste vi sitta minst ett par veckor och prata detaljer och roliga glada minnen

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts