Augustilistan 2008 forts
Har ni andra bestämt er för när ni skickat ut inbjudningarna än? Jag väntar nog bara tills efter årsskiftet sen har jag inte tålamod mer
Har ni andra bestämt er för när ni skickat ut inbjudningarna än? Jag väntar nog bara tills efter årsskiftet sen har jag inte tålamod mer
Men ta kort då Vill ju se ju
16 aug skrev 2007-11-28 08:29:44 följande:
Lägg till dig i den listan som är uppdaterad senast någonstans här i tråden så kommer du med på listan i TS när tråden förnyas sen
Oj va lång listan börjar bli
Kan bero på att de som lägger till sig på listan kanske tar listan i TS som inte är uppdaterad sedan den startades! Försök att alltid ta den som är mest uppdaterad när ni lägger till er så att ni kommer med i nästa TS när den nya tråden startar
Alla ni som vill vara med på listan kan ju använda er av den uppdaterade från miss blue
Hahahaha japp nu är vi ett ganska stort gäng
Hur många är vi igentligen? För många att räkna efter känns det som Sverige kommer få värsta bröllopsfebern nästa år haha
Då räknar vi med att i augusti eller strax efter kommer vi få se 50 brudpar på bild från augustitråden då eller hur
tjejer
Ja då måste vi sitta minst ett par veckor och prata detaljer och roliga glada minnen