Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

Såg bara en bild med mörkt hår (mycket snyggt) men vart tog den andra vägen?

• bridesilly

Oj va svårt! Du var lika söt i båda färgerna så det är nog det som känns bäst för dig som avgör

sussa84 skrev 2007-12-10 14:06:44 följande:
    Jättefin klänning! Bra val jag lägger in bilderna nu då....
  • bridesilly

Bilden på er två tillsammans du och din karl är det din naturliga hårfärg?

Virvel skrev 2007-12-10 14:14:49 följande:
    Jag är blon från början men har just nu hasselnötsbrun vilket är en lite snällare brun. Har haft mycket mörkare innan men nu när jag tittar på dom korten så känns det inget naturligt. Tänk på att välja en brun nyans som ser naturlig ut. Jag har hasselnötsbrun på den bilden i mitt galleri där jag sitter med lilla Nellis i famnen.
  • bridesilly

Den färgen tyckte jag hursomhelst var jättefin. Men du passar nog allra bäst i den hårfärg som du har på presentationsbilden!

Virvel skrev 2007-12-10 14:22:37 följande:
    Nix. När jag var liten så hade jag riktigt ljust hår, nästan vitt men det har blivit mer askblondt med åren. Den färgen jag har där är nog så nära min egen jag kan komma (utan det askiga). Urtvättad toning som hade blekts under sommaren.
  • bridesilly

Musik i kyrkan är en riktigt svår nöt att knäcka. Vi känner ingen som kan och vill sjunga. Mitt hopp är att någon bland de vi bjuder känner någon som kan

• bridesilly

21 september är tråden startad ser jag. Är det någon som är söt och kan kolla igenom vår lista att det är den senast uppdaterade så att alla kommer med som har skrivit upp sig?

• bridesilly

okej vilken av listorna är det nu?

• bridesilly

Okej bra då vet jag ..är det någon som fallit bort så uppdatera den senaste då så alla som är med nu kommer med i nästa TS. Uppdatera också gärna med era weddingannouncer sidor om dom inte är hemliga än så länge Min kommer nog inte med i nästkommande tråd eftersom våra inbjudningar dröjer till efter 2008 har börjat!

• bridesilly

fortsätt pyssla ihop den här listan så den är fullständig när nästa tråd sätter igång

• bridesilly

Du måste berätta reaktionerna sen
    16 aug skrev 2007-12-13 08:22:40 följande:

Hej hopp nu är vi färdiga med inbjudan Ska läggas på idag!! Tänkte gjort det nästa vecka, men då kanske några får efter nyår- inte så skoj, man vill ju att alla ska få samma dag helst ( om det går). Så nu är dom gömda i julkorten.. Är jätte nervös ha haHoppas inte alla tänker: men varför skickar dom så tidigt..usch..
Svar på tråden Augustilistan 2008 forts