Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • bridesilly

Augustilistan 2008 forts

16 aug

Jag tror vi är mer söta än syrliga. Min m2b är definitivt mer söt. Han älskar sött. Men sugarpaste tycker vi båda är ganska så illa smakande. Vi har ingen aning än om vad bagerierna i stan har för smaker att välja på men man kanske ska ha en ide innan man kommer dit. SVÅRT

• bridesilly

16 aug

vi ska ha ris, har köpt jättesöta gröna rispåsar med spets

sussa84

åååh vilken tjusig klänning

• bridesilly

Miss blue

Jag hann inte seeee en gång till en gång till...

• bridesilly

Usch nu börjar jag tröttna på att vänta. Vart är min RING? Varenda gång vi ringer så har den inte kommit än. Flera veckor sen vi beställde ju

• bridesilly

Vi har beställt den i butik, guldfynd. Ja visst jag vet att det är beställningsvara men hur lång beställning! Jag vill ha den nuuuuuuu eller helst igår!
    Bröllop 2008 skrev 2007-11-16 15:39:02 följande:

bridsilly, var har du beställt den ifrån? Förstår dig - klart du vill ha den när den är beställld och det är fler veckor sedan.. va tråkigt att det ska ta så lång tid!
  • bridesilly

Jaaaa kan inte nån ringa och tjata på dom hahaha

• bridesilly

16 aug

Haha ja undra om dom skulle fundera varför en helt okänd ringer och tjatar...hahaha

vad är det som inte går ihop med inbjudan?

• bridesilly

miss blue

klänningarna var jättefina. Gillade den helvita bäst dock. Snyggt med halterneck

• bridesilly

miss blue

du får meddela vilken det blir sen *alltid lika nyfiken*

• bridesilly

Miss blue

vi väntar med spänning Alltid lika kul när någon annan har bestämt sig för sin klänning.

Svar på tråden Augustilistan 2008 forts