Augustilistan 2008 forts
lilltjejan
hehe jaa jag har beställt för länge sen provkort Kunde inte hålla mig Finns ett jättefint med silverhjärtan på som jag vill ha därifrån
lilltjejan
hehe jaa jag har beställt för länge sen provkort Kunde inte hålla mig Finns ett jättefint med silverhjärtan på som jag vill ha därifrån
16aug
Det börjar bli mer och mer som skicka inbjudningarna tidigare så att alla ska ha en chans att planera in att dom kan komma. Senaste tidingen jag läste ska man skicka ut inbjudningarna så långt som 9 månader i förväg så lägg dom du i julkorten Dååå lovar jag att ingen förväntar sig det
Igår var jag och tittade på den ringen jag vill Jag bara längtar tills vi ska köpa dom...hahaha fast min karl säger att han måste låsa in ringarna sen annars kommer jag säkert ha på mig min ...tsss
16 aug
Det är en solitärring i rött guld, vet dock inte vilken carat jag ska ha på diamanten än...vad är för litet/stort? vill inte se ut som en julgran
miss blue
mja semestrar bestäms redan i februari på många ställen så då kan ju en del utebli för dom har bokat resa ex...vi kommer skicka i jan-feb nånstans där å sen ha OSA rätt så tidigt..man får ju ha i åtanke att catering med mera vill veta ganska bra i förväg hur många det blir å så
Men asso nu måste jag ju till mitt försvar säga att vi har hållt det hemligt sen vi bestämde oss för datum i vår så vid årskiftet eller nånstans där orkar
jag inte hålla mig längre
16 aug
ja precis har man planerat det länge i hemlighet så orkar då inte jag iaf vänta med att dela med mig av mina planer till mina tilltänkta tärnor och så
Helst vill jag berätta nu nu nu men jag ska ändå vänta tills inbjudningarna har gått iväg
16aug
haha ja kan jag inte hålla mig så kanske det blir så
Nya trenden, skicka bröllopsinbjudan med julposten
Sitter otåligt och väntar på mina stäplar och placeringskort från panduro. Hoppas hoppas dom kommer idag så jag har något kul att pyssla med en stund